Uchwała nr 632
Senatu Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 20 października 2008 r.
w sprawie zmian w statucie Uczelni
Na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2005.164.1365 ze zm.) Senat Akademii Medycznej we Wrocławiu uchwala, co następuje:
§ 1
W § 23 załącznika nr 4 do statutu, ust. 1 otrzymuje brzmienie:„1. Rejestr uchwał Senatu prowadzi Dział Organizacyjny, który umieszcza teksty uchwał na stronie internetowej Akademii.”.
§ 2
Ustala się treść § 24 załącznika nr 4:„§ 24. Do obowiązków sekretarza Rektora należy:
1) przygotowywanie listy obecności na każde posiedzenie Senatu,
2) protokołowanie posiedzeń Senatu,
3) utrwalanie posiedzeń Senatu na nośnikach elektronicznych,
4) gromadzenie, przechowywanie oraz udostępnianie uchwał Senatu, protokołów oraz dokumentacji z posiedzeń Senatu,
5) sporządzanie wyciągów z protokołów posiedzeń Senatu,
6) sporządzanie uchwał Senatu w trzech egzemplarzach,
7) przekazywanie, w formie elektronicznej, uchwał Senatu, w terminie 7 dni roboczych od ich podjęcia, do Działu Organizacyjnego w celu umieszczenia na stronie internetowej Akademii,
8) przekazywanie uchwał Senatu zgodnie z art. 35 ust. 3 Ustawy.”.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu
prof. dr hab. Ryszard Andrzejak