ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 13
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 19 grudnia 2000 r.

w sprawie powołania komisji

Na podstawie § 6 Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu (zarządzenie nr 38 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 21 listopada 1997 r. z późniejszymi zmianami) oraz pisma Wydziału Zarządzania Kryzysowego Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Urzędu Miejskiego Wrocławia z dnia 21 listopada 2000 r., znak: OC/5325-387/2000 zarządzam co następuje:

§ 1
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu w magazynie Inspektoratu ds. Obrony Cywilnej powołuję komisję w składzie:
1. Maria Ciechanowicz - przewodnicząca
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku
2. mgr inż. Franciszek Bukowski - członek
Inspektor ds. Obrony Cywilnej
3. Zbigniew Żółkiewicz - członek
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku

§ 2
Komisja z przeprowadzonej inwentaryzacji sporządzi protokół w dwóch egzemplarzach, z których jeden należy przesłać do Wydziału Zarządzania Kryzysowego Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Urzędu Miejskiego Wrocławia w terminie do 31 stycznia 2001 r.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej we Wrocławiu

mgr Artur Parafiński



Otrzymują :
- przewodnicząca i członkowie komisji
- Dyrektor Administracyjny


HK