ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 7
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 27 marca 2001 r.

w sprawie powołania zespołu ds. wdrożenia systemu elektronicznego przekazywania poczty uczelnianej


Na podstawie § 6 ust. 1 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 38 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 21 listopada 1997 r. z późniejszymi zmianami) zarządzam co następuje :

§ 1
W celu wdrożenia systemu elektronicznego przekazywania poczty uczelnianej powołuję zespół w składzie :
1) mgr inż. Ewa Grzechnik - przewodniczący
Dyrektor Ośrodka Sieciowo- Komputerowego
2) mgr inż. Elżbieta Markowicz - członek
st. asystent informatyczny
3) Joanna Musiał - - „ -
samodzielny referent
odpowiedzialny za pracę Kancelarii Ogólnej

§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej we Wrocławiu

mgr Artur Parafiński



Otrzymują:
- przewodniczący i członkowie Komisji
- Dyrektor Administracyjny


RK