ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 6/K/2009
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 22 maja 2009 r.
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 22 maja 2009 r.
w sprawie zmiany zasad tworzenia i obsługi stron internetowych w ramach Uczelni
Na podstawie § 22 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (t.j. zarządzenie nr 75/XIV R/2007 ze zm.) zarządza się co następuje:
§ 1
W zarządzeniu nr 2/K/2009 Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 3 kwietnia 2009 r. wprowadza się następującą zmianę:
a) w § 3 pkt 2 słowa „do Ośrodka Sieciowo-Komputerowego” zastępuje się słowami „do Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni”,
b) załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie:
a) w § 3 pkt 2 słowa „do Ośrodka Sieciowo-Komputerowego” zastępuje się słowami „do Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni”,
b) załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie:
„Załącznik nr 1
do zarządzenia nr 2/K/2009
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 3 kwietnia 2009 r.
do zarządzenia nr 2/K/2009
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 3 kwietnia 2009 r.
……………………………….
(pieczęć jednostki)
DZIAŁ WYDAWNICTW
i PROMOCJI UCZELNI
Akademii Medycznej
we Wrocławiu
i PROMOCJI UCZELNI
Akademii Medycznej
we Wrocławiu
WNIOSEK
Proszę o udostępnienie miejsca na serwerze dla .....................................................................................................................
(nazwa jednostki)
..............................................................................................................................................................................................................
Wydział ................................................................................................................................................................................................
Adres:.......………………………............................................................................................ kod pocztowy:................................
Subdomena........................................................................................................................................................................................
Dane osoby odpowiedzialnej za stronę:
Imię i nazwisko .................................................................................................................................................................................
Zatrudnionej w ..................................................................................................................................................................................
Kontakt: nr telefonu …………………………...….., adres e-mail: .............................................................................................
Data: ………………………… …………………………………….
Adres:.......………………………............................................................................................ kod pocztowy:................................
Subdomena........................................................................................................................................................................................
Dane osoby odpowiedzialnej za stronę:
Imię i nazwisko .................................................................................................................................................................................
Zatrudnionej w ..................................................................................................................................................................................
Kontakt: nr telefonu …………………………...….., adres e-mail: .............................................................................................
Data: ………………………… …………………………………….
(pieczęć i podpis wnioskodawcy)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgoda na utworzenie strony internetowej na serwerze Uczelni1
Data: ………………………………….
…………….……………………………….
(pieczęć i podpis
Prorektora ds. Rozwoju Uczelni)
---------------------------------------------
1 Dotyczy podmiotów, o których mowa w § 1 pkt 2 zarządzenia.”.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kanclerz
Akademii Medycznej we Wrocławiu
mgr Artur Parafiński
Akademii Medycznej we Wrocławiu
mgr Artur Parafiński
Otrzymują:
według rozdzielnika
MK
według rozdzielnika
MK