ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 14/K/2010
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 17 listopada 2010 r.

w sprawie inwentaryzacji rocznej

Na podstawie § 24 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 45/XIV R/2010 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 20 września 2010 r.) zarządzam, co następuje:

§ 1
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej powołuję następujące zespoły:
1. zapasy magazynowe Działu Transportu i Zaopatrzenia
1) Emilia Półtorak - przewodnicząca
2) Małgorzata Szymańska - członek
Termin inwentaryzacji: od 13.12.2010 r. do 17.12.2010 r.

2. skrypty i wydawnictwa Działu Wydawnictw
1) Maria Ciechanowicz - przewodnicząca
2) Anna Wielgosińska - członek
Termin inwentaryzacji: 07.12.2010 r. do 08.12.2010 r.

3. magazyn Działu Aparatury Naukowej
1) Anna Wielgosińska - przewodnicząca
2) Maria Ciechanowicz - członek
Termin inwentaryzacji: od 09.12.2010 r. do 10.12.2010 r.

4. druki ścisłego zarachowania w dziekanatach wszystkich wydziałów ( w tym: hologramy elektronicznych legitymacji studenckich )
1) Katarzyna Jacożyńska - przewodnicząca
2) Lilia Aplas - członek
Termin inwentaryzacji: od 01.12.2010 r. do 02.12.2010 r.

5. hologramy elektronicznych legitymacji studenckich w OSK
1) Lilia Aplas - przewodnicząca
2) Katarzyna Jacożyńska - członek
Termin inwentaryzacji: 10.12.2010 r.

6. bilety, karty w Kancelarii Ogólnej
1) Anna Wielgosińska - przewodnicząca
2) Maria Ciechanowicz - członek
Termin inwentaryzacji: 17.12.2010 r.

7. kwitariusze przychodowe, faktury VAT, kasa
1) Katarzyna Jacożyńska - przewodnicząca
2) Małgorzata Szymańska - członek
Termin inwentaryzacji: 03.01.2011 r. – godz. 8 00.

§ 2
Zobowiązuję Dyrektora Zarządu Inwestycji Akademii Medycznej we Wrocławiu do przeprowadzenia na dzień 31.12.2010 r. inwentaryzacji środków trwałych w budowie, tj. nie zakończonych robót inwestycyjnych Centrum Klinicznego AM. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz ich weryfikacji.

§ 3
Zobowiązuję Kierownika Działu Technicznego do przeprowadzenia na dzień 31.12.2010 r. inwentaryzacji nie zakończonych robót inwestycyjnych. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz ich weryfikacji. W przypadku zadań inwestycyjnych, polegających na budowie dwóch lub więcej obiektów, inwentaryzację bezpośrednich kosztów budowy należy przeprowadzić dla każdego obiektu.

§ 4
Zobowiązuję Kierownika Działu Finansowego do przeprowadzenia inwentaryzacji należności na dzień bilansowy - wg stanu na 30.11.2010 r. (w tym także inwentaryzacji sald „zerowych” dla kontrahentów, których obroty z Akademią Medyczną przekroczyły w 2010 r. kwotę: 25 000 PLN – słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN ). Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą uzyskania od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości wykazanych w księgach rachunkowych stanów tych aktywów. Wszystkie należności nie potwierdzone do dnia 28.02.2011 r. należy zestawić w tabeli i dokonać odpisu aktualizującego.

§ 5
Zobowiązuję Kierownika Działu Kosztów do zinwentaryzowania nie zakończonych prac naukowo – badawczych, wg stanu na 31.12.2010 r. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz weryfikacji realnej ich wartości.

§ 6
Zobowiązuję Kierownika Ośrodka Sieciowo – Komputerowego do zinwentaryzowania programów komputerowych, użytkowanych w poszczególnych jednostkach organizacyjnych uczelni.

§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Kanclerz
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
- przewodniczący, członkowie
i Kier. jedn. zob. do przepr. inw.
- Sekretariat Kanclerza AM
- Kwestor
- Zastępca Kwestora
- Kier. Działu Inwentaryzacji
i Ewidencji Majątku


MC