ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 14/K/2010
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 17 listopada 2010 r.
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 17 listopada 2010 r.
w sprawie inwentaryzacji rocznej
Na podstawie § 24 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 45/XIV R/2010 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 20 września 2010 r.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej powołuję następujące zespoły:1. zapasy magazynowe Działu Transportu i Zaopatrzenia
1) Emilia Półtorak - przewodnicząca
2) Małgorzata Szymańska - członek
Termin inwentaryzacji: od 13.12.2010 r. do 17.12.2010 r.
2. skrypty i wydawnictwa Działu Wydawnictw
1) Maria Ciechanowicz - przewodnicząca
2) Anna Wielgosińska - członek
Termin inwentaryzacji: 07.12.2010 r. do 08.12.2010 r.
3. magazyn Działu Aparatury Naukowej
1) Anna Wielgosińska - przewodnicząca
2) Maria Ciechanowicz - członek
Termin inwentaryzacji: od 09.12.2010 r. do 10.12.2010 r.
4. druki ścisłego zarachowania w dziekanatach wszystkich wydziałów ( w tym: hologramy elektronicznych legitymacji studenckich )
1) Katarzyna Jacożyńska - przewodnicząca
2) Lilia Aplas - członek
Termin inwentaryzacji: od 01.12.2010 r. do 02.12.2010 r.
5. hologramy elektronicznych legitymacji studenckich w OSK
1) Lilia Aplas - przewodnicząca
2) Katarzyna Jacożyńska - członek
Termin inwentaryzacji: 10.12.2010 r.
6. bilety, karty w Kancelarii Ogólnej
1) Anna Wielgosińska - przewodnicząca
2) Maria Ciechanowicz - członek
Termin inwentaryzacji: 17.12.2010 r.
7. kwitariusze przychodowe, faktury VAT, kasa
1) Katarzyna Jacożyńska - przewodnicząca
2) Małgorzata Szymańska - członek
Termin inwentaryzacji: 03.01.2011 r. – godz. 8 00.
§ 2
Zobowiązuję Dyrektora Zarządu Inwestycji Akademii Medycznej we Wrocławiu do przeprowadzenia na dzień 31.12.2010 r. inwentaryzacji środków trwałych w budowie, tj. nie zakończonych robót inwestycyjnych Centrum Klinicznego AM. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz ich weryfikacji.§ 3
Zobowiązuję Kierownika Działu Technicznego do przeprowadzenia na dzień 31.12.2010 r. inwentaryzacji nie zakończonych robót inwestycyjnych. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz ich weryfikacji. W przypadku zadań inwestycyjnych, polegających na budowie dwóch lub więcej obiektów, inwentaryzację bezpośrednich kosztów budowy należy przeprowadzić dla każdego obiektu. § 4
Zobowiązuję Kierownika Działu Finansowego do przeprowadzenia inwentaryzacji należności na dzień bilansowy - wg stanu na 30.11.2010 r. (w tym także inwentaryzacji sald „zerowych” dla kontrahentów, których obroty z Akademią Medyczną przekroczyły w 2010 r. kwotę: 25 000 PLN – słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN ). Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą uzyskania od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości wykazanych w księgach rachunkowych stanów tych aktywów. Wszystkie należności nie potwierdzone do dnia 28.02.2011 r. należy zestawić w tabeli i dokonać odpisu aktualizującego.§ 5
Zobowiązuję Kierownika Działu Kosztów do zinwentaryzowania nie zakończonych prac naukowo – badawczych, wg stanu na 31.12.2010 r. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz weryfikacji realnej ich wartości.§ 6
Zobowiązuję Kierownika Ośrodka Sieciowo – Komputerowego do zinwentaryzowania programów komputerowych, użytkowanych w poszczególnych jednostkach organizacyjnych uczelni. § 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.Akademii Medycznej
mgr Artur Parafiński
Otrzymują:
- przewodniczący, członkowie
i Kier. jedn. zob. do przepr. inw.
- Sekretariat Kanclerza AM
- Kwestor
- Zastępca Kwestora
- Kier. Działu Inwentaryzacji
i Ewidencji Majątku
MC