ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 1
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 11 stycznia 2005 r.

w sprawie powołania komisji w celu odbioru robót remontowych – obiekt przy ul. L. Pasteura 10

Na podstawie § 19 Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu dokonania odbioru robót remontowych w obiekcie przy ul. L. Pasteura 10 powołuje się komisję w składzie:
1) prof. dr hab. Andrzej Kiejna – przewodniczący
2) mgr Jacek Czajka – członek
3) dr Joanna Rymaszewska – członek
4) mgr Krystyna Dziedziul – członek
5) Jerzy Kokociński – członek
6) mgr Krzysztof Śpiewak – członek
7) Krzysztof Zamojski – członek
8) przedstawiciel wykonawcy – członek
przy udziale
9) mgr inż. Jolanty Józefowskiej-Goliszek – inspektora nadzoru robót sanitarnych
10) mgr. inż. Jakuba Iwaniuka – inspektora nadzoru robót budowlanych
11) mgr. inż. Lesława Szeligi – inspektora nadzoru robót elektrycznych

§ 2
Komisja dokona odbioru w dniu 12 stycznia 2005 r. od godz. 9.00.

§ 3
Protokół z przeprowadzenia czynności odbioru robót remontowych należy przekazać do Dyrektora Administracyjnego.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Sekretariat Dyrektora Administracyjnego
Dyrektor ASK
Członkowie Komisji