ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 4
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 17 lutego 2005 r.

w sprawie powołania Komisji zdawczo-odbiorczej klubu „Kompress”

Na podstawie § 19 Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
1. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej klubu „Kompress” powołuje się komisję w składzie:
1) Adam Mąsiorski – Prezes Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów „Millenium”
2) Wojciech Homola – Przewodniczący Samorządu Studentów Akademii Medycznej
3) Ryszard Szponer – Dział Spraw Studenckich Sekcja Konserwacji Domów Studenckich
4) Irena Kokocińska – Kierownik Działu Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku
2. Z ramienia Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów „Millenium” w pracach Komisji może uczestniczyć inna osoba niż wymieniona w ust. 1 punk 1, upoważniona w formie pisemnej.

§ 2
Inwentaryzacja, o której mowa w § 1 zostanie przeprowadzona w dniu 4 marca 2005 r.od godz. 10.00

§ 3
Protokół z przeprowadzonych czynności należy przekazać do Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej w terminie 14 dni od zakończenia inwentaryzacji.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Sekretariat Dyrektora Administracyjnego
Dział Spraw Studenckich
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku
Członkowie Komisji
Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów „Millenium”