ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 8
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 29 marca 2005 r.

w sprawie powołania komisji w celu przekazania w dzierżawę obiektu i wyposażenia stołówki i kuchni przy ul. Wojciecha z Brudzewa

Na podstawie § 19 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 1 września 2003 r., ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu przekazania w dzierżawę obiektu i wyposażenia stołówki i kuchni przy ul. Wojciecha z Brudzewa powołuje się komisję w składzie:
1) mgr Janina Grabowska – przewodnicząca
2) Irena Kokocińska – członek
3) Danuta Pastuszek – członek
4) Ryszard Kaźmieczak – członek
5) Ryszard Szponer – członek

§ 2
Komisja rozpocznie prace w dniu 1 kwietnia 2005 r. o godz. 10.00.

§ 3
Protokół z przeprowadzonych czynności należy przekazać do Dyrektora Administracyjnego w terminie 3 dni od zakończenia prac Komisji.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Sekretariat Dyrektora Administracyjnego
Członkowie Komisji