ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 10
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 7 kwietnia 2005 r.

w sprawie powołania Komisji zdawczo-odbiorczej klubu „Kompress”

Na podstawie § 19 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 1 września 2003 r.) zarządzam co następuje:

§ 1
1. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej klubu „Kompress” powołuje się komisję w składzie:
1) Wojciech Homola – Przewodniczący Samorządu Studentów Akademii Medycznej
2) Ryszard Szponer – Dział Spraw Studenckich Sekcja Konserwacji Domów Studenckich
3) Irena Kokocińska – Kierownik Działu Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku
4) Grzegorz Tomczak – Dział Aparatury Naukowej

2. W pracach Komisji uczestniczy przedstawiciel Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów „Millenium”.

§ 2
Inwentaryzacja, o której mowa w § 1 zostanie przeprowadzona w dniu 11 kwietnia 2005 r.od godz. 11.00

§ 3
Protokół z przeprowadzonych czynności należy przekazać do Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej w terminie 14 dni od zakończenia inwentaryzacji.

§ 4
Traci moc obowiązującą zarządzenie nr 4 Dyrektora Administracyjnego z dnia 17 lutego 2005 r.

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Sekretariat Dyrektora Administracyjnego
Dział Spraw Studenckich
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku
Członkowie Komisji
Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów „Millenium”