ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 14A
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 16 maja 2005 r.

w sprawie powołania komisji do wyboru oferty najmu powierzchni przy ul. Bartla 5

Na podstawie § 19 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 1 września 2003 r.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty najmu powierzchni w budynku przy ul. Bartla 5 powołuje się komisję w składzie:
1) mgr Grażyna Rosienkiewicz – przewodnicząca
2) mgr Małgorzata Szybińska – członek
3) Wojciech Musiał – członek
4) Sławomir Pełka – członek

§ 2
Powierzchnię, o której mowa w § 1 wynajmuje się w celu prowadzenia działalności handlowo-gastronomicznej.
§ 3
Komisja rozpocznie prace w dniu 18 maja 2005 r. o godz. 1100 w budynku przy ul. Bartla 5.

§ 4
Protokół z prac Komisji należy przekazać do Dyrektora Administracyjnego w terminie 7 dni od zakończenia prac Komisji.

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Sekretariat Dyrektora Administracyjnego
Członkowie Komisji