ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 19
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 30 czerwca 2005 r.

w sprawie powołania komisji odbiorowej robót przy ul. Krakowskiej 26 – firma JUPI

Na podstawie § 19 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu odbioru części robót modernizacyjno-adaptacyjnych wykonanych na III piętrze budynku przy ul. Krakowskiej 26 (V etap remontu) powołuję komisję w składzie:
1. mgr inż. Elżbieta Bednarska – przewodnicząca
2. prof. dr hab. Urszula Kaczmarek – członek
3. prof. dr hab. Tomasz Konopka – członek
4. dr Grzegorz Chmiel – członek
5. mgr Krzysztof Śpiewak – członek
6. Krzysztof Zamojski – członek

§ 2
Ponadto w pacach Komisji biorą udział:
1. mgr inż. Jolanta Józefowska-Goliszek
2. mgr inż. Jakub Iwaniuk
3. mgr inż. Zbigniew Lebiecki
4. przedstawiciel firmy JUPI

§ 3
Komisja powinna dokonać odbioru robót zgodnie z umową nr AM/AZ/PN-166/2004 z dnia 09.08.2004 r. i aneksem nr 3 do tej umowy z dnia 15.04.2005 r.

§ 4
Komisja rozpocznie prace w dniu 4 lipca 2005 r. o godz. 12.00.

§ 5
Sprawozdanie z prac Komisji należy przekazać do Dyrektora Administracyjnego w terminie 14 dni od zakończenia prac Komisji.

§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
Sekretariat Dyrektora Administracyjnego
Członkowie Komisji
Wykonawca