ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 21
Dyrektora Administracyjnego Akademii Medycznej
we Wrocławiu
z dnia 1 lipca 2005 r.

w sprawie powołania komisji w celu przejęcia budynków Zespołu Burs przy ul. Ślężnej 88-94

Na podstawie § 19 „Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu dokonania przejęcia budynków Zespołu Burs przy ul. Ślężnej 88-94 powołuje się komisję w składzie:
1) Irena Kokocińska – przewodnicząca
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku
2) Paweł Gołdyn – członek
Dział Eksploatacji
3) Wojciech Musiał – członek
Dział Techniczny

§ 2
W pracach Komisji uczestniczy Glówny Specjalista ds. Technicznych Zespołu Burs – Jerzy Kośmider.

§ 3
Komisja rozpocznie prace w dniu 18 lipca 2005 r. o godz. 9.00.

§ 4
Protokół z prac Komisji należy przekazać do Dyrektora Administracyjnego w terminie 7 dni od zakończenia prac.

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Dyrektor Administracyjny
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
według rozdzielnika