Zarz.: 32/2005
zm.: 34/2005
ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 32
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 28 listopada 2005 r.

w sprawie inwentaryzacji rocznej

Na podstawie § 19 Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej powołuję następujące zespoły:
1)1 zapasy magazynowe Działu Transportu i Zaopatrzenia
Monika Święchowicz – przewodnicząca
Maria Ciechanowicz – członek
Termin inwentaryzacji: od 21.12.2005 r. do 29.12.2005 r.
2) skrypty i wydawnictwa Działu Wydawnictw
Irena Kokocińska – przewodnicząca
Zdzisława Szumigała – członek
Termin inwentaryzacji: 22.12.2005 r.
3) magazyn Działu Aparatury Naukowej
Jolanta Chilińska – przewodnicząca
Lilia Aplas – członek
Termin inwentaryzacji: od 20.12.2005 r. do 21.12.2005 r.
4) druki ścisłego zarachowania w dziekanatach
Danuta Pastuszek – przewodnicząca
Maria Ciechanowicz – członek
Termin inwentaryzacji: od 30.12.2005 r. do 02.01.2006 r.
5) bilety, karty
Irena Kokocińska – przewodnicząca
Beata Stasiak – członek
Termin inwentaryzacji: 30.12.2005 r.
6) kwitariusze przychodowe, faktury VAT, kasa
Jolanta Chilińska – przewodnicząca
Katarzyna Kozłowska – członek
Termin inwentaryzacji: 02.01.2006 r . – godz. 8 00.

§ 2
1. Zobowiązuję Dyrektora Zarządu Inwestycji Akademii Medycznej we Wrocławiu do przeprowadzenia na dzień 31.12.2005 r. inwentaryzacji środków trwałych w budowie, tj. niezakończonych robót inwestycyjnych Centrum Klinicznego AM.
2. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz ich weryfikacji.

§ 3
1. Zobowiązuję Kierownika Działu Technicznego do przeprowadzenia na dzień 31.12.2005 r. inwentaryzacji niezakończonych robót inwestycyjnych.
2. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz ich weryfikacji.

§ 4
1. Zobowiązuję Kierownika Działu Finansowego do przeprowadzenia inwentaryzacji należności według stanu na 31.12.2005 r. (w tym także inwentaryzacji sald „zerowych” dla kontrahentów, których obroty z Akademią Medyczną przekroczyły w 2005 r. kwotę: 50 000 PLN – słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN).
2. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą uzyskania od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości wykazanych w księgach rachunkowych stanów tych aktywów.

§ 5
1. Zobowiązuję Kierownika Działu Kosztów do zinwentaryzowania niezakończonych prac naukowo-badawczych, według stanu na 31.12.2005 r.
2. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz weryfikacji realnej ich wartości.

§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Kanclerz
Akademii Medycznej

mgr Artur Parafiński

Otrzymują:
- Członkowie Komisji
- Dyrektor Zarządu Inwestycji
- Kier. Działu Technicznego
- Kier. Działu Finansowego
- Kier. Działu Kosztów
- Sekretariat Kanclerza AM
- Kwestor
- Kier. Dziełu Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku



1 Zmieniony zarządzeniem nr 34 Kanclerza AM z dnia 30 listopada 2005 r.