ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 23/ZK/2013
Kanclerza Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 22 lipca 2013 r.
 
w sprawie powołania komisji w celu sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego przekazywanej nieruchomości przy ul. Dyrekcyjnej 5-7
 
Na podstawie §24 „Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (t.j. zarządzenie nr 17/XV R/2013 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 25 kwietnia 2013 r.) zarządza się, co następuje:
 
§ 1
W celu sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego na okoliczność przekazania nabywcy nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Dyrekcyjnej 5-7 powołuje się Komisję w składzie:
a) mgr Krystyna Dziedziul – przewodnicząca
Dział Eksploatacji,
b) Alicja Stepowicz-Grzegorzak
Dział Eksploatacji,
c) mgr inż. Małgorzata Sidorowicz-Köhnen
Dział Techniczny,
d) Stanisław Heś
Sekcja Konserwacji i Drobnych Napraw.
 
§ 2
Rozpoczęcie prac Komisji nastąpi w dniu 24 lipca 2013 r. o godz. 8:30, przed budynkiem przy ul. Dyrekcyjnej 5-7.
 
§ 3
Materiały z prac Komisji należy przekazać do kanclerza w terminie 7 dni od zakończenia jej prac.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
 
 
Kanclerz
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
 
mgr Artur Parafiński
 
Otrzymują :
według rozdzielnika
 
MKa