ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 24/ZK/2013
Kanclerza Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 24 lipca 2013 r.
w sprawie powołania komisji w celu sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania nieruchomości przy ul. Szewskiej 38/39 – Grodzkiej 9
Na podstawie §24 „Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (t.j. zarządzenie nr 17/XV R/2013 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 25 kwietnia 2013 r.), zarządza się co następuje:
§ 1
W celu sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego na okoliczność przekazania nabywcy nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Szewskiej 38/39 – Grodzkiej 9 powołuje się Komisję w składzie:
a) Wojciech Michałowski – przewodniczący
Katedra i Zakład Chemii Nieorganicznej,
b) mgr Krystyna Dziedziul
Dział Eksploatacji,
c) Alicja Stepowicz-Grzegorzak
Dział Eksploatacji,
d) mgr inż. Małgorzata Sidorowicz-Köhnen
Dział Techniczny,
e) Jerzy Kokociński
Sekcja Konserwacji i Drobnych Napraw.
§ 2
Rozpoczęcie prac Komisji nastąpi w dniu 31 lipca 2013 r. o godz. 13:00, przed budynkiem przy ul. Szewskiej 38/39 – Grodzkiej 9.
§ 3
Materiały z prac Komisji należy przekazać do kanclerza w terminie 7 dni od zakończenia jej prac.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kanclerz
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
mgr Artur Parafiński
Otrzymują :
według rozdzielnika
MKa