Zarządzenie nr 34/ZK/2013
Kanclerza Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 27 listopada 2013 r.
w sprawie inwentaryzacji rocznej
Na podstawie §24 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (t.j. zarządzenie nr 17/XV R/2013 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 25 kwietnia 2013 r. ze zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej powołuję następujące zespoły:
1. Zapasy magazynowe Działu Transportu i Zaopatrzenia
1) Emilia Półtorak - przewodnicząca
2) Małgorzata Szymańska - członek
Termin inwentaryzacji: od 09.12.2013 r. do 13.12.2013 r.
2. Skrypty i wydawnictwa Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni
1) Maria Ciechanowicz - przewodnicząca
2) Anna Wielgosińska - członek
Termin inwentaryzacji: od 17.12.2013 r. do 18.12.2013 r.
3. Magazyn Działu Aparatury Naukowej
1) Anna Wielgosińska - przewodnicząca
2) Maria Ciechanowicz - członek
Termin inwentaryzacji: od 10.12.2013 r. do 11.12.2013 r.
4. Druki ścisłego zarachowania w dziekanatach wszystkich wydziałów (w tym: hologramy elektronicznych legitymacji studenckich)
1) Katarzyna Jacożyńska - przewodnicząca
2) Emilia Półtorak - członek
Termin inwentaryzacji: od 17.12.2013 r. do 18.12.2013 r.
5. Hologramy elektronicznych legitymacji studenckich w Ośrodku Sieciowo-Komputerowym
1) Katarzyna Jacożyńska - przewodnicząca
2) Emilia Półtorak - członek
Termin inwentaryzacji: 19.12.2013 r.
6. Bilety w Kancelarii Ogólnej
1) Maria Ciechanowicz - przewodnicząca
2) Anna Wielgosińska - członek
Termin inwentaryzacji: 12.12.2013 r.
7. Kwitariusze przychodowe, faktury VAT, kasa
1) Marta Czyżewska - przewodnicząca
2) Małgorzata Szymańska - członek
Termin inwentaryzacji: 02.01.2014 r. – godz. 8 00.
§ 2
Zobowiązuję Kierownika Działu Technicznego do przeprowadzenia na dzień 31.12.2013 r. inwentaryzacji niezakończonych robót inwestycyjnych. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz ich weryfikacji. W przypadku zadań inwestycyjnych, polegających na budowie dwóch lub więcej obiektów − inwentaryzację bezpośrednich kosztów budowy należy przeprowadzić dla każdego obiektu.
§ 3
Zobowiązuję Kierownika Działu Finansowego do przeprowadzenia inwentaryzacji należności na dzień bilansowy − według stanu na 30.11.2013 r. (w tym także inwentaryzacji sald „zerowych” dla kontrahentów, których obroty z Uniwersytetem Medycznym przekroczyły w 2013 r. kwotę: 25 000 PLN − słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN). Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą uzyskania od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości wykazanych w księgach rachunkowych stanów tych aktywów. Wszystkie należności nie potwierdzone do dnia 28.02.2014 r. należy zestawić w tabeli i dokonać odpisu aktualizującego.
§ 4
Zobowiązuję Kierownika Działu Kosztów do zinwentaryzowania niezakończonych prac naukowo – badawczych, według stanu na 31.12.2013 r. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz weryfikacji realnej ich wartości.
§ 5
Zobowiązuję Kierownika Ośrodka Sieciowo-Komputerowego do zinwentaryzowania programów komputerowych, użytkowanych w poszczególnych jednostkach organizacyjnych uczelni.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kanclerz
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
mgr Artur Parafiński
Otrzymują :
− przewodniczący, członkowie
i Kier. jedn. zob. do przepr. inw.
− Sekretariat Kanclerza UMW
− Kwestor
− Zastępca Kwestora
− Kier. Działu Inwentaryzacji
i Ewidencji Majątku
MKa