Zarządzenie nr 34/ZK/2013
Kanclerza Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 27 listopada 2013 r.
 
w sprawie inwentaryzacji rocznej
 
Na podstawie §24 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (t.j. zarządzenie nr 17/XV R/2013 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 25 kwietnia 2013 r. ze zm.) zarządzam co następuje:
 
§ 1
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej powołuję następujące zespoły:
1.    Zapasy magazynowe Działu Transportu i Zaopatrzenia
1) Emilia Półtorak                                  - przewodnicząca
2) Małgorzata Szymańska                      - członek
Termin inwentaryzacji: od 09.12.2013 r. do 13.12.2013 r.
 
2.    Skrypty i wydawnictwa Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni
1) Maria Ciechanowicz                           - przewodnicząca
2) Anna Wielgosińska                             - członek
Termin inwentaryzacji: od 17.12.2013 r. do 18.12.2013 r.
 
3.    Magazyn Działu Aparatury Naukowej
1) Anna Wielgosińska                            - przewodnicząca
2) Maria Ciechanowicz                           - członek
Termin inwentaryzacji: od 10.12.2013 r. do 11.12.2013 r.
 
4.    Druki ścisłego zarachowania w dziekanatach wszystkich wydziałów (w tym: hologramy elektronicznych legitymacji studenckich)
1) Katarzyna Jacożyńska                       - przewodnicząca
2) Emilia Półtorak                                   - członek
Termin inwentaryzacji: od 17.12.2013 r. do 18.12.2013 r.
 
5.    Hologramy elektronicznych legitymacji studenckich w Ośrodku Sieciowo-Komputerowym
1) Katarzyna Jacożyńska                       - przewodnicząca
2) Emilia Półtorak                                   - członek
Termin inwentaryzacji: 19.12.2013 r.
 
6.    Bilety w Kancelarii Ogólnej
1) Maria Ciechanowicz                            - przewodnicząca
2) Anna Wielgosińska                             - członek
Termin inwentaryzacji: 12.12.2013 r.
 
7.    Kwitariusze przychodowe, faktury VAT, kasa
1) Marta Czyżewska                                - przewodnicząca
2) Małgorzata Szymańska                       - członek
Termin inwentaryzacji: 02.01.2014 r. – godz. 8 00.
 
§ 2
Zobowiązuję Kierownika Działu Technicznego do przeprowadzenia na dzień 31.12.2013 r. inwentaryzacji niezakończonych robót inwestycyjnych. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz ich weryfikacji. W przypadku zadań inwestycyjnych, polegających na budowie dwóch lub więcej obiektów − inwentaryzację bezpośrednich kosztów budowy należy przeprowadzić dla każdego obiektu.
 
§ 3
Zobowiązuję Kierownika Działu Finansowego do przeprowadzenia inwentaryzacji należności na dzień bilansowy − według stanu na 30.11.2013 r. (w tym także inwentaryzacji sald „zerowych” dla kontrahentów, których obroty z Uniwersytetem Medycznym przekroczyły w 2013 r. kwotę: 25 000 PLN − słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN). Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą uzyskania od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości wykazanych w księgach rachunkowych stanów tych aktywów. Wszystkie należności nie potwierdzone do dnia 28.02.2014 r. należy zestawić w tabeli i dokonać odpisu aktualizującego.
 
§ 4
Zobowiązuję Kierownika Działu Kosztów do zinwentaryzowania niezakończonych prac naukowo – badawczych, według stanu na 31.12.2013 r. Inwentaryzację należy przeprowadzić drogą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz weryfikacji realnej ich wartości.
 
§ 5
Zobowiązuję Kierownika Ośrodka Sieciowo-Komputerowego do zinwentaryzowania programów komputerowych, użytkowanych w poszczególnych jednostkach organizacyjnych uczelni.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
Kanclerz
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
 
 
mgr Artur Parafiński
 
Otrzymują :
− przewodniczący, członkowie
   i Kier. jedn. zob. do przepr. inw.
− Sekretariat Kanclerza UMW
− Kwestor
− Zastępca Kwestora
− Kier. Działu Inwentaryzacji
   i Ewidencji Majątku
 
 
MKa