ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 35/ZK/2013
Kanclerza Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 16 grudnia 2013 r.
 
w sprawie powołania komisji dotyczącej przekazania nieruchomości przy ul. Hoene-Wrońskiego 13c
 
Na podstawie §24, ust. 2, pkt. 4 „Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu” (t.j. zarządzenie nr 17/XV R/2013 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 25 kwietnia 2013 r. ze zm.) zarządzam co następuje:
 
§ 1
W celu przekazania przez Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Hoene-Wrońskiego 13c na rzecz Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, powołuje się komisję w składzie:
1) mgr Krystyna Dziedziul – przewodnicząca
Dział Eksploatacji,
2) Alicja Stepowicz-Grzegorzak
Dział Eksploatacji,
3) mgr inż. Małgorzata Sidorowicz-Köhnen
Dział Techniczny,
4) mgr inż. Danuta Stężycka
Dział Techniczny,
5) Jerzy Kokociński
Sekcja Konserwacji i Drobnych Napraw,
6) Lilia Aplas
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku,
7) mgr Magdalena Golczyk
Inspektorat BHP i PPOŻ.
Przy udziale mgr. Jacka Czajki Zastępcy Kanclerza ds. Logistyki.
 
§ 2
Rozpoczęcie prac Komisji nastąpi w dniu 18 grudnia 2013 r. o godz. 10.00 przed wejściem do budynku przy
ul. Hoene-Wrońskiego 13c.
 
§ 3
Materiały z prac Komisji należy przekazać do Kanclerza w terminie 7 dni od zakończenia jej prac.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 
Kanclerz
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
 
 
mgr Artur Parafiński


 
Otrzymują:
według rozdzielnika
MKa