Zarządzenie nr 10/ZK/2015
Kanclerza Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 17 lutego 2015 r.
 
w sprawie powołania Komisji do przekazania nieruchomości położonej przy ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 13c
 
Na podstawie §24 „Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu” (t.j. zarządzenie nr 17/XV R/2013 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 25 kwietnia 2013 r. ze zm.), zarządzam co następuje:
 
§ 1
1. W celu przekazania przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu nieruchomości położonej przy ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 13c na rzecz Politechniki Wrocławskiej, powołuję Komisję w składzie:
1)      mgr Krystyna Dziedziul – Przewodnicząca
Dział Eksploatacji,
2)      mgr inż. Małgorzata Sidorowicz-Köhnen
Dział Techniczny,
3)      Lilia Aplas
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku,
4)      Alicja Stepowicz-Grzegorzak
Dział Eksploatacji,
5)      Maria Binek
Dział Techniczny,
6)      Jerzy Kokociński
Sekcja Konserwacji i Drobnych Napraw.
 
§ 2
Rozpoczęcie prac Komisji nastąpi w dniu 20 lutego 2015 r. o godz. 10.00 przed wejściem do budynku ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 13c.
 
§ 3
Sprawozdanie z prac Komisji należy przekazać do Kanclerza w terminie 7 dni od zakończenia jej prac.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Z upoważnienia Rektora
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Zastępca Kanclerza ds. Inwestycji

mgr inż Andrzej Kochan
 
  
 
Otrzymują:
według rozdzielnika
 
MKa