ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 5
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 25 stycznia 2007 r.

w sprawie inwentaryzacji mebli w budynku "H" Centrum Klinicznego przy ul. Borowskiej 213

Na podstawie § 19 Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu (zarzą-dzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu dokonania inwentaryzacji mebli w budynku "H" Centrum Klinicznego przy ul. Borowskiej 213 powołuje się komisję w składzie:
1. Jolanta Chilińska
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku - przewodnicząca
2. Maria Ciechanowicz
Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku - członek
3. mgr Arleta Tyszkiewicz
ASK - członek
4. mgr Katarzyna Grzesiak
ASK - członek
5. mgr inż. Andrzej Frącz
ASK - członek
6. mgr inż. Jolanta Broszko
ASK - członek

§ 2
Komisja rozpocznie prace w dniu 29 stycznia 2007 r. o godz. 8.00.

§ 3
Protokół z prac Komisji należy przekazać Kanclerzowi w terminie 7 dni od ich zakończenia.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Kanclerz
Akademii Medycznej we Wrocławiu

mgr Artur Parafiński



Otrzymują:
Sekretariat Kanclerza
Członkowie Komisji
AW