zm.: 15/2006
ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 9
Kanclerza Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 11 kwietnia 2006 r.
w sprawie realizacji zaleceń zadania audytowego dotyczącego oceny procesu planowania i realizacji zakupów środków trwałych w Akademii Medycznej we Wrocławiu
Na podstawie § 19 Regulaminu organizacyjnego Akademii Medycznej we Wrocławiu (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej z dnia 1 września 2003 r. ze zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
W celu oceny procesu planowania i realizacji zakupów środków trwałych w Akademii Medycznej powołuję zespół w składzie:1. mgr Elżbieta Oleksak
Dział Planowania i Analiz – koordynator prac Zespołu
2. mgr inż. Anna Piotrowska
Dział Aparatury Naukowej – członek
3. Agnieszka Winowska-Żmijewska
Dział Organizacyjny – członek
§ 2
Zadaniem Zespołu jest opracowanie zasad planowania zakupów przez jednostki Akademii Medycznej.§ 3
Ustalenia dokonane w trakcie prac zespołu, w formie pisemnej, z podaniem konkretnych wniosków i zaleceń, należy przekazać do kanclerza w terminie 7 dni od zakończenia prac Zespołu.§ 4 1
Czynności, o których mowa w § 3 należy zakończyć do dnia 02.06.2006 r.§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kanclerz
Akademii Medycznej we Wrocławiu
mgr Artur Parafiński
Akademii Medycznej we Wrocławiu
mgr Artur Parafiński
Otrzymują:
Sekretariat Kanclerza
Członkowie Zespołu
1 Zmieniony zarządzeniem nr 15 Kanclerza AM z dnia 15 maja 2006 r.