Zarządzenie nr 22/XIV R/2006
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 24 kwietnia 2006 r.

w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej administracji Akademii Medycznej we Wrocławiu – Działu Promocji Uczelni

Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2005.164.1365) oraz § 70 ust. 2 statutu Akademii Medycznej we Wrocławiu (t.j. zarządzenie nr 14/XIII R/2005 ze zm.) i uchwały senatu zarządzam co następuje:


§ 1
1. Tworzy się jednostkę organizacyjną administracji Akademii Medycznej we Wrocławiu – Dział Promocji Uczelni.
2. Dział Promocji Uczelni podlega bezpośrednio rektorowi.
3. Dla celów identyfikacji kancelaryjnej jednostka, o której mowa w ust. 1 otrzymuje symbol – RE.

§ 2
Do podstawowych zadań Działu Promocji Uczelni należy:
1) uczestniczenie w organizacjach skupiających biura promocji innych podmiotów oraz współpraca w tym zakresie z innymi podmiotami,
2) czynny udział oraz współpracowanie z jednostkami organizacyjnymi Uczelni (Działem Wydawnictw, Sekcją Fotografii i in.) w zakresie przeprowadzanych przez te jednostki czynności promujących Uczelnię,
3) współpraca z poszczególnymi Komisjami działającymi w ramach Uczelni (Senackimi, Rektorskimi, Wydziałowymi itp.),
4) udział w posiedzeniach Senatu, Kolegium Rektorskiego i Rad Wydziałów,
5) projektowanie i merytoryczny nadzór nad stroną Internetową Uczelni (zamieszczanie i aktualizacja danych dotyczących promocji Uczelni),
6) organizacja i nadzór nad systemem aktualizacji informacji dotyczących poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni,
7) opracowywanie wzorca szkieletowego części strony internetowej właściwej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni,
8) opracowywanie wersji elektronicznych materiału promocyjnego na podstawie informacji udzielanych przez inne jednostki organizacyjne Uczelni,
9) organizowanie i nadzór nad systemem transferu informacji dotyczących promocji Uczelni w wersji elektronicznej, adresowanych do organów administracji państwowe, samorządowych, mediów i innych organizacji zewnętrznych,
10) prowadzenie Biuletynu Internetowego,
11) prowadzenie aktywnej promocji Uczelni,
12) udział w uroczystościach i imprezach organizowanych przez Uczelnię oraz inne podmioty (Dni Otwarte Uczelni, Targi Edukacyjne i wszelkiego innego typu imprezy umożliwiające promocję Uczelni),
13) opracowywanie jednolitego systemu wizualizacji Uczelni – w tym: papieru firmowego, wizytówek, kopert i zaproszeń,
14) współpraca ze stowarzyszeniami absolwentów Akademii w zakresie działań promocyjnych na rzecz Uczelni,
15) organizacja i uczestnictwo w konferencjach prasowych,
16) współpraca z mediami regionalnymi, ogólnopolskimi i UE,
17) gromadzenie i przechowywanie korespondencji i materiałów dotyczących promocji Uczelni.

§ 3
Dział Promocji Uczelni w zakresie merytorycznym podlega Rzecznikowi Prasowemu.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu

prof. dr hab. Ryszard Andrzejak


Otrzymują:
według rozdzielnika