Zarządzenie nr 28/XIV R/2006
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 9 maja 2006 r.

w sprawie utworzenia Biura Rekrutacji w ramach Zespołu Obsługi Prorektorów

Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2005.164.1365 ze zm.), oraz § 70 ust. 2 Statutu Akademii Medycznej we Wrocławiu zarządza się co następuje:

§ 1
1. Tworzy się Biuro Rekrutacji (Biuro) jako zespół działający w ramach Zespołu Obsługi Prorektorów.
2. Biurem kieruje specjalista ds. rekrutacji.
3. Biuro podlega merytorycznie prorektorowi ds. dydaktyki.

§ 2
Do podstawowych zadań Biura należy:
1) całoroczna obsługa administracyjna rekrutacji na studia w języku polskim na wszystkie kierunki, w tym:
a) stały kontakt z Ministerstwem Zdrowia, Ministerstwem Edukacji i Nauki, Biurem Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej, Centralną Komisją Egzaminacyjną oraz Okręgową Komisją Egzaminacyjną, a także z innymi instytucjami związanymi z procesem rekrutacji,
b) prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem uchwał senatu ustalających warunki rekrutacji na dany rok akademicki na wszystkie kierunki i formy studiów,
c) współpraca z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie rezerwacji pomieszczeń oraz zabezpieczania sprzętu i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu wstępnego na studia,
d) gromadzenie dokumentacji z przebiegu rekrutacji,
e) udzielanie informacji o zasadach rekrutacji.
2) współpraca z Oddziałem Nauczania w Języku Angielskim (English Division) w zakresie rekrutacji na studia w języku angielskim,
3) koordynacja pracy pomiędzy dziekanatami i komisjami rekrutacyjnymi na wydziałach, w zakresie przeprowadzania rekrutacji,
4) opracowywanie materiałów informacyjnych dotyczących rekrutacji, dla celów wydawniczych, promocyjnych i targów edukacyjnych,
5) przekazywanie do OSK i aktualizacja informacji z zakresu rekrutacji zamieszczanych na stronie internetowej Akademii,
6) prowadzenie spraw związanych z procedurami odwoławczymi w ramach rekrutacji,
7) przekazywanie do Kancelarii Ogólnej dokumentów i zapisu elektronicznego, niezbędnych do wysyłania korespondencji drogą pocztową,
8) gromadzenie aktów prawnych z zakresu rekrutacji na studia,
9) przygotowywanie materiałów z zakresu rekrutacji dla potrzeb władz Uczelni i komisji rekrutacyjnych,
10) prowadzenie sprawozdawczości i zestawień statystycznych dla GUS i MEN oraz dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uczelni dotyczących m.in. kierunków studiów, rekrutacji, liczby kandydatów, studentów i absolwentów,
11) obsługa Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej,
12) współpraca z Zespołem Radców Prawnych Uczelni w sprawach związanych z rekrutacja,
13) przygotowywanie dokumentów dla potrzeb postępowania sadowego w zakresie rekrutacji.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu

prof. dr hab. Ryszard Andrzejak


Otrzymują:
według rozdzielnika