ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 29/XIV R/2006
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 16 maja 2006 r.

w sprawie wprowadzenia zmian w „Regulaminie organizacyjnym Akademii Medycznej we Wrocławiu”

Na podstawie art. 66 i 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2005.164.1365 ze. zm.) oraz § 234 statutu Akademii Medycznej we Wrocławiu zarządzam co następuje:

§ 1
W „Regulaminie organizacyjnym Akademii Medycznej we Wrocławiu” (zarządzenie nr 52/XIII R/2003 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 1 września 2003 r.) wprowadza się następujące zmiany:
a) w § 14 ust. 4 słowa „(zespół, inspektorat)” zastępuje się słowami „(zespół, inspektorat, biuro)”,
b) w § 15 ust. 1 po lit. l dodaje się litery m i n w brzmieniu:
„m) Stanowisko ds. Inwestycji Centrum Klinicznego,
n) Dział Promocji Uczelni.”,
c) po § 27 dodaje się § 27a i § 27b w brzmieniu:
㤠27a
Stanowisko ds. Inwestycji Centrum Klinicznego            Symbol literowy – RI
1. Stanowisko ds. Inwestycji Centrum Klinicznego jest bezpośrednio podporządkowane Rektorowi.
2. Do podstawowych zadań Stanowiska ds. Inwestycji Centrum Klinicznego należy:
a) występowanie w imieniu rektora przed organami i instytucjami właściwymi ds. ochrony zdrowia i budownictwa w sprawach dotyczących całokształtu procesów realizacji inwestycji Centrum Klinicznego (Centrum),
b) reprezentowanie rektora na etapie przygotowywania porozumień pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego Dolnego Śląska w sprawach związanych z restrukturyzacją mającą wpływ na inwestycje w ochronie zdrowia,
c) stały kontakt z Ministerstwem Zdrowia, organami samorządu terytorialnego, a także z innymi instytucjami i podmiotami w sprawach związanych z realizacją inwestycji Centrum,
d) uczestnictwo w zespołach powołanych w związku z realizacją inwestycji Centrum,
e) inicjowanie przedsięwzięć ukierunkowanych na finansowanie przez inne podmioty wyodrębnionych zadań inwestycyjnych o charakterze infrastruktury gospodarczo-eksploatacyjnej,
f) podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia finansowania inwestycji,
g) ustalanie wysokości całkowitych kosztów realizacji inwestycji oraz koniecznych rezerw finansowych,
h) nadzór i koordynowanie programów medycznych w ramach prowadzonych inwestycji,
i) stała współpraca z Zarządem Inwestycji,
j) przygotowywanie założeń do projektów dokumentów organizacyjno-prawnych w zakresie uruchamiana obiektów Centrum,
k) opracowywanie materiałów informacyjnych dotyczących realizacją inwestycji Centrum dla potrzeb rektora,
l) współpraca z Zespołem Radców Prawnych Uczelni w sprawach związanych z realizacją inwestycji Centrum.
§ 27b
Dział Promocji Uczelni             Symbol literowy – RE
1. Dział Promocji Uczelni jest bezpośrednio podporządkowany Rektorowi.
2. Do podstawowych zadań Działu Promocji Uczelni należy:
a) uczestniczenie w organizacjach skupiających biura promocji innych podmiotów oraz współpraca w tym zakresie z innymi podmiotami,
b) czynny udział oraz współpracowanie z jednostkami organizacyjnymi Uczelni (Działem Wydawnictw, Sekcją Fotografii i in.) w zakresie przeprowadzanych przez te jednostki czynności promujących Uczelnię,
c) współpraca z poszczególnymi Komisjami działającymi w ramach Uczelni (Senackimi, Rektorskimi, Wydziałowymi itp.),
d) udział w posiedzeniach Senatu, Kolegium Rektorskiego i Rad Wydziałów,
e) projektowanie i merytoryczny nadzór nad stroną Internetową Uczelni (zamieszczanie i aktualizacja danych dotyczących promocji Uczelni),
f) organizacja i nadzór nad systemem aktualizacji informacji dotyczących poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni,
g) opracowywanie wzorca szkieletowego części strony internetowej właściwej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni,
h) opracowywanie wersji elektronicznych materiału promocyjnego na podstawie informacji udzielanych przez inne jednostki organizacyjne Uczelni,
i) organizowanie i nadzór nad systemem transferu informacji dotyczących promocji Uczelni w wersji elektronicznej, adresowanych do organów administracji państwowe, samorządowych, mediów i innych organizacji zewnętrznych,
j) prowadzenie Biuletynu Internetowego,
k) prowadzenie aktywnej promocji Uczelni,
l) udział w uroczystościach i imprezach organizowanych przez Uczelnię oraz inne podmioty (Dni Otwarte Uczelni, Targi Edukacyjne i wszelkiego innego typu imprezy umożliwiające promocję Uczelni),
m) opracowywanie jednolitego systemu wizualizacji Uczelni – w tym: papieru firmowego, wizytówek, kopert i zaproszeń,
n) współpraca ze stowarzyszeniami absolwentów Akademii w zakresie działań promocyjnych na rzecz Uczelni,
o) organizacja i uczestnictwo w konferencjach prasowych,
p) współpraca z mediami regionalnymi, ogólnopolskimi i UE,
q) gromadzenie i przechowywanie korespondencji i materiałów dotyczących promocji Uczelni.”.

§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu

prof. dr hab. Ryszard Andrzejak


Otrzymują:
wszystkie jednostki organizacyjne