Zarządzenie nr 3/XIV R/2008
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 30 stycznia 2008 r.

w sprawie zmian w „Szczegółowym regulaminie wyborów jednoosobowych i kolegialnych organów Akademii Medycznej we Wrocławiu na lata 2008–2012”


Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2005.164.1365 ze zm.) oraz uchwały senatu nr 508 z dnia 28 stycznia 2008 r. uchwala się co następuje:

§ 1
W zarządzeniu nr 1/XIV R/2008 z dnia 10 stycznia 2008 r. w sprawie wprowadzenia w życie „Szczegółowego regulaminu wyborów jednoosobowych i kolegialnych organów Akademii Medycznej we Wrocławiu na lata 2008–2012” wprowadza się następujące zmiany:
a) po załączniku nr 2 dodaje się załącznik nr 3 w brzmieniu:
„WYKAZ PUNKTÓW WYBORCZYCH

WYDZIAŁ LEKARSKI
Punkt wyborczy nr 1 – Sala wykładowa Katedry i Zakładu Mikrobiologii, ul. T. Chałubińskiego 4 – głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Lekarskim w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Katedra i Zakład Anatomii Patologicznej
2. Katedra i Zakład Immunologii Klinicznej
3. Katedra i Zakład Anatomii Prawidłowej
4. Katedra i Zakład Biochemii Lekarskiej
5. Zakład Biofizyki
6. Samodzielna Pracownia Biofizyki Układu Nerwowego
7. Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej
8. Katedra i Zakład Chemii i Immunochemii
9. Katedra i Zakład Farmakologii
10. Katedra i Zakład Fizjologii
11. Katedra i Zakład Higieny
12. Katedra i Zakład Histologii i Embriologii
13. Zakład Medycyny Sądowej
14. Zakład Technik Molekularnych
15. Zakład Prawa Medycznego
16. Katedra i Zakład Mikrobiologii
17. Katedra i Zakład Patofizjologii
18. Zakład Humanistycznych Nauk Lekarskich
19. Zakład Pedagogiki Zdrowia
20. Zakład Dydaktyki Szkoły Wyższej
21. Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii
22. I Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Endokrynologicznej
23. Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Zawodowych i Nadciśnienia Tętniczego
24. Katedra i klinika Pediatrii, Alergologii i Kardiologii
25. II Katedra i Klinika Pediatrii, Gastroenterologii i Żywienia
26. III Katedra i Klinika Pediatrii, Immunologii i Reumatologii Wieku Rozwojowego
27. I Katedra i Klinika Ginekologii i Położnictwa
28. Zakład Medycyny Ratunkowej i Katastrof
29. Klinika Medycyny Ratunkowej
30. Katedra i Zakład Genetyki

Studenci Wydziału Lekarskiego głosują od godz. 8.00 do 12.00 w punkcie wyborczym nr 1, a od godz. 12.00 do 15.00 w DS „Bliźniak”.

Punkt wyborczy nr 2 – Sala Centrum Klinicznego, ul. Borowska 213 – głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Lekarskim w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. II Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej
2. Katedra i Klinika Reumatologii i Chorób Wewnętrznych
3. II Katedra i Klinika Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii

Punkt wyborczy nr 3 – Sala wykładowa, ul. Traugutta 57/59 (Parter) głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Lekarskim w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych i Alergologii

WYDZIAŁ LEKARSKO-STOMATOLOGICZNY
Punkt wyborczy nr 4 – Biblioteka Wydziału ul. Krakowska 26 – głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Lekarsko-Stomatologicznym w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Zakład Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej
2. Zakład Protetyki Stomatologicznej
3. Zakład Implantoprotetyki i Zaburzeń Czynnościowych Układu Stomatognatycznego
4. Zakład Materiałoznawstwa
5. Zakład Ortopedii Szczękowej i Ortodoncji
6. Samodzielna Pracownia Wad Rozwojowych Twarzy
7. Samodzielna Pracownia Ortodoncji Dorosłych
8. Katedra i Zakład Chirurgii Stomatologicznej
9. Zakład Periodontologii
10. Zakład Patologii Jamy Ustnej
11. Katedra i Klinika Chirurgii Szczękowo-Twarzowej
12. Zakład Anatomii Stomatologicznej
13. Zakład Chirurgii Eksperymentalnej i Badania Biomateriałów
14. Studium Szkolenia Podyplomowego
15. Klinika Chirurgii Plastycznej
16. Klinika Chirurgii Małoinwazyjnej i Proktologicznej
17. Zakład Otolaryngologii Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego

Studenci Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego głosują od godz. 8.00 do 12.00 w punkcie wyborczym nr 4, a od godz. 12.00 do 15.00 w DS „Bliźniak”.

Punkt wyborczy nr 5 – Biblioteka Wydziału ul. Krakowska 26 – głosują pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi zatrudnieni w następujących jednostkach organizacyjnych
1. Dziekanat Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego

WYDZIAŁ LEKARSKI KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
Punkt wyborczy nr 6 – sala wykładowa Katedry i Zakładu Mikrobiologii, ul. T. Chałubińskiego 4 – głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Lekarskim Kształcenia Podyplomowego w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Katedra i Klinika Chirurgii i Urologii Dziecięcej
2. Katedra i Klinika Chirurgia Serca
3. Katedra i Klinika Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami
4. Katedra i Klinika Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku
5. Katedra i Klinika Kardiologii
6. Katedra i Klinika Chorób Zakaźnych, Chorób Wątroby i Nabytych Niedoborów Odpornościowych
7. Katedra i Klinika Pediatrii i Chorób Infekcyjnych
8. Katedra i Klinika Endokrynologii i Diabetologii Wieku Rozwojowego
9. Katedra i Klinika Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej
10. Katedra i Klinika Nefrologii Pediatrycznej
11. Katedra i Klinika Psychiatrii
12. Katedra i Klinika Okulistyki
13. Katedra i Klinika Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi
14. Katedra i Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii
15. Zakład Radiologii
16. Katedra i Zakład Medycyny Rodzinnej
17. Katedra i Zakład Medycyny Społecznej

Punkt wyborczy nr 7 – Sala Centrum Klinicznego, ul. Borowska 213 – głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Lekarskim Kształcenia Podyplomowego w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Katedra i Klinika Chirurgii Klatki Piersiowej
2. Katedra i Klinika Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej
3. Katedra i Klinika Neurochirurgii
4. Katedra i Klinika Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu
5. Katedra i Klinika Urologii i Onkologii Urologicznej
6. Katedra i Klinika Angiologii, Nadciśnienia Tętniczego i Diabetologii
7. Katedra i Klinika Pulmonologii i Nowotworów Płuc
8. Katedra i Klinika Gastroenterologii i Hepatologii
9. Klinika Neurologii
10. Samodzielna Pracownia Neuroelektrofizjologii Klinicznej
11. Zakład Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii
12. Katedra Onkologii i Klinika Onkologii Ginekologicznej

Punkt wyborczy nr 8 – Sala wykładowa, ul. Traugutta 57/59 (Parter) głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Lekarskim Kształcenia Podyplomowego w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Katedra i Klinika Chirurgii Przewodu Pokarmowego i Chirurgii Ogólnej
2. Klinika Chirurgii Urazowej i Chirurgii Ręki
3. Zakład Medycyny Sportowej
4. Katedra i Klinika Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej

WYDZIAŁ FARMACEUTYCZNY z ODDZIAŁEM ANALITYKI MEDYCZNEJ
Punkt wyborczy nr 9 – Sala wykładowa S-1 ul. Grodzka 9 – głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Farmaceutycznym z Oddziałem Analityki Medycznej w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Katedra i Zakład Analityki Medycznej
2. Katedra i Zakład Biochemii Farmaceutycznej
3. Katedra i Zakład Biologii i Botaniki Farmaceutycznej
4. Katedra i Zakład Bromatologii
5. Katedra i Zakład Chemii Analitycznej
6. Katedra i Zakład Chemii Fizycznej
7. Katedra i Zakład Chemii Leków
8. Katedra i Zakład Chemii Nieorganicznej
9. Katedra i Zakład Chemii Organicznej
10. Katedra i Zakład Technologii Postaci Leku
11. Katedra i Zakład Technologii Leków
12. Zakład Farmacji Przemysłowej
13. Zakład Humanistycznych Nauk Wydziału Farmaceutycznego
14. Katedra i Zakład Farmakognozji
15. Katedra i Zakład Podstaw Nauk Medycznych
16. Katedra i Zakład Toksykologii
17. Katedra i Zakład Farmakologii Klinicznej
18. Studium Szkolenia Podyplomowego Wydziału Farmaceutycznego
19. Zakład Praktycznej Nauki Zawodu Analityka
20. Zakład Biomedycznych Analiz Środowiskowych

Studenci Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Analityki Medycznej głosują od godz. 8.00 do 12.00 w punkcie wyborczym nr 9, a od godz. 12.00 do 15.00 w DS „Bliźniak”.

Punkt wyborczy nr 10 – Sala wykładowa S-1 ul. Grodzka 9 – głosują pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi zatrudnieni w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego

WYDZIAŁ ZDROWIA PUBLICZNEGO
Punkt wyborczy nr 11 – Sala wykładowa ul. Bartla 5 – głosują: nauczyciele akademiccy i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni na Wydziale Zdrowia Publicznego w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Zakład Organizacji i Zarządzania
2. Zakład Pielęgniarstwa Społecznego
3. Zakład Gerontologii
4. Zakład Promocji Zdrowia
5. Zakład Alergologii
6. Zakład Ratownictwa Medycznego
7. Zakład Nauk Podstawowych
8. Zakład Nauki Zawodu
9. Zakład Fizjoterapii
10. Zakład Biomechaniki Klinicznej i Fizjoterapii w Dysfunkcjach Narządu Ruchu
11. Zakład Klinicznych Podstaw Fizjoterapii
12. Samodzielna Pracownia Rehabilitacji Rozwojowej
13. Zakład Balneologii
14. Zakład Rehabilitacji
15. Studium Kształcenia Podyplomowego Wydziału Zdrowia Publicznego
16. Zakład Ginekologii
17. Zakład Położnictwa
18. Zakład Położnictwa Praktycznego
19. Zakład Dietetyki
20. Zakład Specjalności Zabiegowych
21. Zakład Pielęgniarskiej Opieki Paliatywnej
22. Zakład Propedeutyki Pielęgniarstwa
23. Zakład Pielęgniarstwa Internistycznego
24. Zakład Chorób Układu Nerwowego
25. Zakład Pediatrii Społecznej
26. Zakład Pulmonologii Pediatrycznej

Studenci Wydziału Zdrowia Publicznego głosują od godz. 8.00 do 12.00 w punkcie wyborczym nr 11, a od godz. 12.00 do 15.00 w DS „Bliźniak”.

JEDNOSTKI MIĘDZYWYDZIAŁOWE, DOKTORANCI, ADMINISTRACJA CENTRALNA
Punkt wyborczy nr 12 – Sala wykładowa im. W. Brossa, ul. M. Curie-Skłodowskiej 66 – głosują uczestnicy studiów doktoranckich, pomocniczy nauczyciele akademiccy z jednostek międzywydziałowych i pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi, zatrudnieni w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Biblioteka Główna i biblioteki wydziałowe
2. Studium Języków Obcych
3. Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
4. Stanowisko ds. Inwestycji Centrum Klinicznego
5. Zespół Rewidentów
6. Inspektorat BHP i PPOŻ.
7. Inspektorat Spraw Obronnych i Ochrony Informacji Niejawnych
8. Audytor Wewnętrzny
9. Biuro Obsługi Rektora i Prorektorów
10. Dział Wydawnictw i Promocji Uczelni
11. Dział Nauki i Współpracy z Zagranicą
12. Sekcja Fotografii
13. Zespół ds. Wynalazczości i Ochrony Patentowej
14. Biuro Rekrutacji
15. Dziekanat Wydziału Lekarskiego
16. Dziekanat Wydziału Lekarskiego Kształcenia Podyplomowego
17. Dziekanat Wydziału Zdrowia Publicznego
18. Zespół ds. Nauczania w Języku Angielskim (English Division)
19. Zespół ds. Nadzoru nad Szpitalami Klinicznymi
20. Kanclerz
21. Sekretariat Kanclerza
22. Zastępca Kanclerza-Kwestor
23. Zastępca Kwestora
24. Dział Kosztów
25. Dział Finansowy
26. Dział Płac
27. Dział Inwentaryzacji i Ewidencji Majątku
28. Zastępca Kwestora ds. Ekonomicznych i Planowania
29. Dział Planowania i Analiz
30. Dział Spraw Studenckich
31. Zastępca Kanclerza ds. Logistyki
32. Dział Techniczny
33. Dział Aparatury Naukowej
34. Dział Eksploatacji
35. Dział Transportu i Zaopatrzenia
36. Dział Spraw Pracowniczych
37. Dział Organizacyjny
38. Ośrodek Sieciowo-Komputerowy
39. Zespół ds. Zamówień Publicznych
40. Zarząd Inwestycji
41. Stanowisko ds. inwestycji i systemu jakości ISO
42. Zakład Usług Pralniczych i Różnych „MAX”.”,
b) załącznik nr 5 otrzymuje brzmienie:
„…………………………………………………
(pieczęć UKW/WKW)

PROTOKÓŁ GŁOSOWANIA
DO UCZELNIANEGO KOLEGIUM ELEKTORÓW

1. Punkt wyborczy nr ....., nr ......, nr .....
2. Głosowanie w dniu: ..................
3. Symbol karty do głosowania ....................................................................
4. Tura:............................................
5. Liczba wyborców uprawnionych do głosowania, liczba podpisów na liście wyborców oraz liczba kart wyjętych z urny/urn:
Numer punktu wyborczegoLiczba uprawnionych do głosowaniaLiczba podpisów na liście wyborcówLiczba kart wyjętych z urny/urn
karty ważnekarty nieważne
     
     
     
Łączna liczba ważnie oddanych głosów  
Minimalna liczba głosów wymagana do dokonania wyboru  

6. Poszczególni kandydaci otrzymali następującą liczbę głosów (od największej liczby głosów):
1. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
2. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
3. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
7. Komisja Skrutacyjna stwierdza, że spośród kandydatów, którzy uzyskali wymaganą liczbę głosów do Uczelnianego Kolegium Elektorów zostali wybrani:
1. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
2. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
3. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
8. Komisja Skrutacyjna stwierdza, że następujący kandydaci przechodzą do II, III tury*
1. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
2. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
3. ...........................................................................
(nazwisko i imię)
..........................................
(liczba głosów)
9. Uwagi członków Uczelnianej Komisji Wyborczej/Wydziałowej Komisji Wyborczej do przebiegu głosowania:...........................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................

10. Uwagi przedstawicieli związków zawodowych do przebiegu głosowania:
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
11. PROTOKÓŁ GŁOSOWANIA DO UCZELNIANEGO KOLEGIUM ELEKTORÓW sporządzili:
1. ...........................................................................
(nazwisko i imię członka Komisji)
..........................................
(liczba głosów)
2. ...........................................................................
(nazwisko i imię członka Komisji)
..........................................
(liczba głosów)
3. ...........................................................................
(nazwisko i imię członka Komisji)
..........................................
(liczba głosów)
* właściwe zakreślić kółkiem”.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu

prof. dr hab. Ryszard Andrzejak

Otrzymują:
wszystkie jednostki organizacyjne