ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 15/XIII R/2001
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 28 lutego 2001 r.

w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych.

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 12 września 1990 r o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 65, poz.385 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. nr 119 z 1998 r., poz. 773 z późniejszymi zmianami) zarządzam co następuje:

§ 1
1. Jednostka organizacyjna, która zamierza dokonać kupna przedmiotów lub zlecić wykonanie usługi czy roboty budowlanej winna złożyć w Zespole ds. Zamówień Publicznych roczny plan zakupów lub zleceń, w terminie do końca I kwartału każdego roku.
2. W rocznym planie zakupów należy określić dla każdej pozycji wysokość i rodzaj środków finansowych (np. środki statutowe, granty, umowy, dotacje, środki sponsorskie i inne).

§ 2
1. Na podstawie złożonych planów – Zespół ds. Zamówień Publicznych sporządza harmonogram przetargów, w terminie do dnia 20 kwietnia każdego roku.
2. Harmonogram przetargów Zespół ds. Zamówień Publicznych przesyła faxem bądź listownie do wszystkich jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej i wywiesza na tablicy ogłoszeń w budynku przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5 (II piętro).
3. W harmonogramie przetargów określony będzie rodzaj zlecenia, wybrany tryb przetargowy oraz termin ogłoszenia przetargu.
4. Termin złożenia i otwarcia ofert uzgadniany jest z wnioskodawcą.
5. Zamówienia nie przewidziane w harmonogramie, o którym mowa w ust. 2 i 3 przekazywane do Zespołu ds. Zamówień Publicznych po 30 marca każdego roku realizowane będą po terminach ustalonych harmonogramem, chyba że będzie można dołączyć zamówienie do zaplanowanych przetargów.

§ 3
1. Jednostka organizacyjna, dla której ogłoszony ma być przetarg w terminie 2 tygodni przed ogłoszeniem przetargu składa w Zespole ds. Zamówień Publicznych wniosek według wzoru określonego w załącznikach do niniejszego zarządzenia.
2. Wniosek winien być złożony do merytorycznej jednostki organizacyjnej administracji takiej jak: Dział Techniczny, Dział Aparatury Naukowej, Sekcja Zaopatrzenia, Ośrodek Sieciowo – Komputerowy celem uzupełnienia go o wszystkie istotne warunki określające przedmiot zamówienia tj. parametry techniczne, normy, opis funkcji, itp. oraz potwierdzenia wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zlecenia.
3. Przetargi zaplanowane harmonogramem, na które nie wpłyną wnioski do Zespołu ds. Zamówień Publicznych, nie zostaną ogłoszone.

§ 4
Zamówienia składane przez poszczególne jednostki organizacyjne będą grupowane tematycznie i poddawane procedurze przetargowej z uwzględnieniem specyfiki każdego zamówienia.

§ 5
Jednostki organizacyjne, dla których ogłoszony będzie przetarg mają obowiązek delegowania swojego przedstawiciela do komisji przetargowej.

§ 6
W przetargach o wartości zamówienia powyżej 20.000,- PLN uczestniczy przedstawiciel Senackiej Komisji Finansowo – Budżetowej.

§ 7
Traci moc zarządzenie nr 32 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 3 października 1997 r. z późniejszą zmianą.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu

dr hab. Leszek Paradowski
prof. nadzw.



Otrzymują:
wszystkie jednostki organizacyjne