ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 7/XIV R/2009
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 30 stycznia 2009 r.
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 30 stycznia 2009 r.
w sprawie zmian w „Regulaminie funkcjonowania Komisji Bioetycznej”
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2005.164.1365 ze zm.) oraz art. 29 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz. U. 2008.136.857 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 11 maja 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania i finansowania oraz trybu działania komisji bioetycznych (Dz. U. 1999.47.480) zarządzam co następuje:
§ 1
W zarządzeniu nr 72/XIV R/2008 z dnia 31 października 2008 r. w sprawie powołania Komisji Bioetycznej przy Akademii Medycznej we Wrocławiu na kadencję 2008 - 2011, wprowadza się następujące zmiany:a) w preambule załącznika nr 1 słowa
„rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie wzoru wniosku o wydanie pozwolenia na rozpoczęcie badania klinicznego wyrobu medycznego, sprawozdania końcowego z wykonania tego badania oraz wzoru oświadczenia o zgodności wyrobu medycznego przeznaczonego do badania klinicznego z wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa (Dz. U. 2004.120.1258)” zastępuje się słowami „rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2008 r. w sprawie wzorów dokumentów przedkładanych w związku z badaniem klinicznym produktu leczniczego oraz w sprawie wysokości i sposobu uiszczania opłat za rozpoczęcie badania klinicznego (Dz. U. 2008.201.1247)”,
b) w załączniku nr 1 w § 15 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Przewodniczący Komisji upoważniony jest do akceptacji między posiedzeniami Komisji bez konieczności kierowania do recenzenta mających charakter administracyjno-techniczny, poprawek do projektów sponsorowanych.”,
c) w załączniku nr 2 § 7 otrzymuje brzmienie:
„§ 7. 1. Przewodniczący Komisji Bioetycznej przy Akademii Medycznej we Wrocławiu zwanej dalej „Komisją” otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 900,00 zł miesięcznie brutto.
2. Zastępca Przewodniczącego Komisji otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 400,00 zł miesięcznie brutto.
3. Za sporządzenie projektu opinii eksperymentu medycznego recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 400,00 zł brutto.
4. Za sporządzenie projektu opinii o poprawce do eksperymentu medycznego recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 200,00 zł brutto.
5. Za przygotowanie opinii o projekcie realizowanym w ramach badan własnych lub działalności statutowej Uczelni recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 50,00 zł brutto.
6. Za przygotowanie opinii o projekcie realizowanym w ramach grantu ministerialnego recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 100,00 zł brutto.
7. Za przygotowanie opinii o projekcie będącym podstawą przewodu doktorskiego lub habilitacyjnego recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 100,00 zł brutto.
8. Za udział w każdym posiedzeniu Komisji, członek Komisji otrzymuje zryczałtowany zwrot kosztów uczestnictwa w kwocie 200,00 zł brutto.
9. Sekretarz Komisji za udział w posiedzeniu i przygotowaniu protokołu otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 300,00 zł miesięcznie brutto.
10. Za udział w posiedzeniu i pracach Komisji osoba niebędąca członkiem Komisji otrzymuje zwrot kosztów przejazdu.”.
2. Zastępca Przewodniczącego Komisji otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 400,00 zł miesięcznie brutto.
3. Za sporządzenie projektu opinii eksperymentu medycznego recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 400,00 zł brutto.
4. Za sporządzenie projektu opinii o poprawce do eksperymentu medycznego recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 200,00 zł brutto.
5. Za przygotowanie opinii o projekcie realizowanym w ramach badan własnych lub działalności statutowej Uczelni recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 50,00 zł brutto.
6. Za przygotowanie opinii o projekcie realizowanym w ramach grantu ministerialnego recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 100,00 zł brutto.
7. Za przygotowanie opinii o projekcie będącym podstawą przewodu doktorskiego lub habilitacyjnego recenzent otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 100,00 zł brutto.
8. Za udział w każdym posiedzeniu Komisji, członek Komisji otrzymuje zryczałtowany zwrot kosztów uczestnictwa w kwocie 200,00 zł brutto.
9. Sekretarz Komisji za udział w posiedzeniu i przygotowaniu protokołu otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 300,00 zł miesięcznie brutto.
10. Za udział w posiedzeniu i pracach Komisji osoba niebędąca członkiem Komisji otrzymuje zwrot kosztów przejazdu.”.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.Akademii Medycznej
prof. dr hab. Ryszard Andrzejak
Otrzymują:
według rozdzielnika
MK