ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 35/XV R/2012
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 31 maja 2012 r.
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 31 maja 2012 r.
w sprawie utworzenia i wdrożenia nowej strony internetowej Uczelni
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. 2012, poz 572) zarządzam co następuje:
§ 1
1. W związku z koniecznością utworzenia i wdrożenia, zgodnie z obowiązującymi standardami, nowej strony internetowej Uczelni, do dnia 25 czerwca 2012 roku należy przesłać dane dotyczące jednostki, zgodnie z załącznikiem nr 1 (zakłady, kliniki i katedry) oraz z załącznikiem nr 2 (jednostki administracyjne).2. Dane, o których mowa w pkt 1 ,należy przesłać do Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dane te zostaną umieszczone na oficjalnej internetowej stronie Uczelni.
§ 2
1. Wszelkie zmiany dotyczące jednostki organizacyjnej, takie jak: nazwa, siedziba, nazwiska, tytuły, stopnie naukowe pracowników, dane teleadresowe, należy przesyłać do Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni w wersji elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub uaktualnić w terminie 7 dni od zaistnienia tych zmian.2. Zmian, o których mowa w pkt. 1 dokonuje Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni lub przeszkolona i upoważniona osoba z danej jednostki.
3. Dział Wydawnictw i Promocji Uczelni nie odpowiada za nieaktualne dane na stronie.
§ 3
1. Informacje zawarte w załącznikach nr 1 i nr 2 będą umieszczone na oficjalnej stronie danej jednostki, w formie graficznej opracowanej dla Uczelni.2. Jednostka może mieć tzw. stronę domową, do której link zostanie umieszczony na stronie oficjalnej. Procedurę zakładania strony domowej jednostki reguluje odrębne zarządzenie kanclerza.
3. Za administrowanie stroną domową odpowiada kierownik danej jednostki.
4. Po zmianie nazwy Uczelni, za wprowadzenie nowego logotypu na stronę domową – zgodnie z opracowanym Systemem Identyfikacji Wizualnej – odpowiada kierownik jednostki.
5. Niewprowadzenie nowego logotypu w terminie 7 dni od wydania stosownego zarządzenia rektora w tej sprawie spowoduje nieumieszczenie linku do strony domowej jednostki.
§ 4
Uwagi i sugestie co do nowej strony internetowej Uczelni należy zgłaszać do Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 784 11 33, 784 11 34.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.załącznik nr 1
załącznik nr 2
Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu
prof. dr hab. Marek Ziętek
Akademii Medycznej we Wrocławiu
prof. dr hab. Marek Ziętek
Otrzymują:
według rozdzielnika
MC