ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 56/XV R/2012
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 7 sierpnia 2012 r.
 
w sprawie ustalenia wzorów druków (wniosków, decyzji, sprawozdania rocznego) o których mowa w Regulaminu studiów III-go stopnia – doktoranckich Akademii Medycznej we Wrocławiu

Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t. j. Dz. U. 2012.572) oraz §40 Regulaminu studiów doktoranckich (uchwała Senatu nr 1137 z dnia 24 kwietnia 2012 r.) zarządza się co następuje:
 
§ 1
W celu wykonania zapisów Regulaminu studiów III-go stopnia - doktoranckich, który wchodzi w życie z dniem 1 października 2012 r. uchwałą Senatu nr 1137 z dnia 24 kwietnia 2012 r., wprowadza się następujące wzory druków, stanowiące załączniki do niniejszego zarządzenia:
1) Miesięczna karta ewidencji praktyk zawodowych – załącznik nr 1,
2) Sprawozdanie roczne doktoranta – załącznik nr 2,
3) System punktowy do sprawozdania rocznego doktoranta – załącznik nr 2a,
4) Decyzja o skreśleniu z listy doktorantów – załącznik nr 3,
5) Decyzja rektora w sprawie skreślenia z listy doktorantów – załącznik nr 3a,
6) Wniosek o wpis warunkowy – załącznik nr 4,
7) Wniosek o przedłużenie okresu odbywania studiów doktoranckich – załącznik nr 5,
8) Wniosek o zmianę opiekuna naukowego – załącznik nr 6,
9) Wniosek o zmianę jednostki organizacyjnej – załącznik nr 7,
10) Wniosek o oddelegowanie poza uczelnię – załącznik nr 8,
11) Wniosek o wyrażenie zgody na  indywidualną organizację studiów doktoranckich – załącznik nr 9,
12) Zastrzeżenie do oceny kierownika studiów doktoranckich – załącznik nr 10,
13) Zaświadczenie o przebiegu stacjonarnych studiów doktoranckich – załącznik nr 11.
 
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z  dniem podpisania.
Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu
 
prof. dr hab. Marek Ziętek
Otrzymują:
według rozdzielnika
MKa