Zarządzenie nr 58/XV R/2012
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 21 sierpnia 2012 r.
 
w sprawie wprowadzenia nazwy „Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu”
 
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. 2012, poz. 572) oraz ustawy z dnia 28 czerwca 2012 r. o nadaniu Akademii Medycznej im. Piastów Śląskich we Wrocławiu nazwy „Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu” (Dz. U. 2012, poz. 915) zarządzam co następuje:
 
§ 1
1. Akty prawa wewnętrznego Akademii Medycznej im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, zwanej dalej „Akademią”, wydane przed dniem 25 sierpnia 2012 r. zachowują swoją dotychczasową moc obowiązującą.
2. Ilekroć w obowiązujących wewnętrznych aktach normatywnych (zarządzenia i polecenia rektora lub kanclerza, uchwały senatu lub uchwały rad wydziałów) oraz w dokumentach wydanych na ich podstawie, użyte są wyrazy: „Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich we Wrocławiu”, „Akademia Medyczna we Wrocławiu”, „Akademia” oraz skrót „AM”, należy przez to rozumieć, w odpowiedniej liczbie i przypadku wyrazy: „Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu”, „Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu” „Uniwersytet” i skrót „UMW”.
3. Od dnia 25 sierpnia 2012 r. w wewnętrznych aktach normatywnych oraz innych dokumentach  należy używać wyłącznie nowej nazwy, z zastrzeżeniem pkt 4.
4. Na fakturach, rachunkach i innych drukach księgowych należy używać wyłącznie pełnej nazwy − Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
5. Dotychczasowej nazwy w językach obcych należy używać do czasu podjęcia przez senat uchwały w sprawie nowej nazwy.
 
§ 2
1. Zmianie ulega logo. Wizerunek nowego logo − Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, zwanego dalej „Uniwersytetem” − określa uchwała senatu.
2. Druki firmowe zawierające nazwę lub logo Akademii mogą być używane do wyczerpania nakładu nie dłużej jednak niż do 30 września 2012 r. 
 
§ 3
1. Pieczęcie i stemple zawierające nazwę Akademii mogą być używane nie dłużej niż do 30 września 2012 r.
2. Tablice urzędowe i informacyjne zawierające nazwę Akademii należy wymienić nie później niż do 31 grudnia 2012 r. Tryb zamawiania oraz elementy wizualne tablic określa odrębne zarządzenie rektora.
 
§ 4
1. Dyplomy oraz dokumenty dotyczące przebiegu studiów wystawione przed dniem 25 sierpnia 2012 r. oraz wydane na ich podstawie duplikaty nie podlegają wymianie oraz zachowują moc obowiązującą.
2. Dokumenty dotyczące przebiegu studiów wystawione przed dniem 25 sierpnia 2012 r., dokumentujące przebieg studiów od tej daty, należy opieczętować pieczęcią zawierającą pełną nazwę Uniwersytetu. Opieczętowania dokonuje osoba uprawniona do wydania tych dokumentów wraz ze wskazaniem daty dokonania opieczętowania.
 
§ 5
Kierownicy jednostek merytorycznych przekazują podmiotom, z którymi współpracują, informację o zmianie nazwy, w szczególności w przypadku zawartych umów, z których wynikają przepływy finansowe.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu
 
prof. dr hab. Marek Ziętek
 
 
 
 
 
 
Otrzymują:
według rozdzielnika
 
MK