ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 61/XV R/2012
Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu
z dnia 24 sierpnia 2012 r.
 
w sprawie zmian w „Regulaminie organizacyjnym Akademii Medycznej we Wrocławiu” (Dział Utrzymania Ruchu, Sekcja Likwidatury)
 
Na podstawie art. 66 i 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. 2012, poz. 572) oraz § 234 statutu Uczelni zarządzam co następuje:
 
§ 1
W „Regulaminie organizacyjnym Akademii Medycznej we Wrocławiu”, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 45/XIV R/2010 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 20 września 2010 r., wprowadza się następujące zmiany:
a) w Spisie treści po wierszu „Stanowisko ds. Systemu Jakości ISO ………….. 54” dodaje się wiersz „Dział Utrzymania Ruchu …………….. 54a”,
 
b) w Rozdziale III w §19 pkt 6 po ppkt 8 dodaje się ppkt 8a w brzmieniu: „Dział Utrzymania Ruchu”,
 
c) w Rozdziale III po §54 dodaje się §54a w brzmieniu:
„§54a. Dział Utrzymania Ruchu                                                 Symbol literowy − AR
1. Dział Utrzymania Ruchu jest bezpośrednio podporządkowany Kanclerzowi i wykonuje zadania w odniesieniu do Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji.
2. Do podstawowych zadań Działu Utrzymania Ruchu, zwanego dalej „Działem”, należy:
1) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa ludzi i środowiska,
2) prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i zabezpieczeniem prawidłowego funkcjonowania systemów i urządzeń, w tym: teleinformatycznego, wentylacyjnego, ogrzewania, dostaw mediów,
3) prowadzenie spraw w zakresie przeglądów, konserwacji i serwisu gwarancyjnego sprzętu i urządzeń infrastruktury budynków
4) prowadzenie dokumentacji urządzeń, w szczególności podlegających dozorowi Urzędu Dozoru Technicznego,
5) udział w przygotowywaniu wniosków w zakresie zamówień publicznych,
6) nadzór nad wykonywaniem usług porządkowych,
7) nadzór merytoryczny nad rozliczaniem kosztów funkcjonowania Ośrodka,
8) prowadzenie dokumentacji obiektów w zakresie spraw technicznych i eksploatacji,
9) obsługa administracyjna obiektów.”,
 
d) w Rozdziale III w §58 pkt 2 skreśla się ppkt 13−19,
 
e) w Rozdziale III w §59 po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:
„1a. W ramach Działu Finansowego funkcjonuje Sekcja Likwidatury.”,
 
f)  w Rozdziale III w §59 po pkt 2 dodaje się pkt 3 w brzmieniu:
„3. Do podstawowych zadań Sekcji Likwidatury należy:
1) wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu SIMPLE - generowanie przelewów bankowych,
2) przygotowanie dokumentów finansowych oraz bankowych do zatwierdzenia,
3) wystawianie czeków gotówkowych oraz poleceń przelewów bankowych,
4) realizacja przelewów krajowych i importowych,
5) obsługa systemu Home Banking (wyciąg, salda i obroty, poczta, stan zleceń, tabela kursowa, biuletyn, banki),
6) rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
7) prowadzenie ewidencji wydatków z Biblioteki Głównej,
8) sprawowanie obsługi bankowej i kasowej.
 
g) schemat organizacyjny administracji otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego zarządzenia.
 
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2012 r.

 
schemat
 
 
Rektor
Akademii Medycznej we Wrocławiu
 
prof. dr hab. Marek Ziętek



 
Otrzymują:
według rozdzielnika
 
MK