Zarządzenie nr 89/XV R/2012
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 7 grudnia 2012 r.
 
w sprawie powołania Zespołu ds. Projektu „Audyt struktury organizacyjnej i procesów zarządzania personelem”
 
Na podstawie art. 66 ust. 1 oraz 1a ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. 2012, poz. 572 ze zm.) zarządza się, co następuje:
 
§ 1
Powołuje się Zespół ds. Projektu „Audyt struktury organizacyjnej i procesów zarządzania personelem”, zwany dalej „Zespołem”, którego głównym zadaniem jest współpraca z doradcą zewnętrznym w zakresie realizacji projektu, polegającego na przeprowadzeniu audytu struktury organizacyjnej i procesów zarządzania personelem w Uczelni.
 
§ 2
1.  W skład Zespołu wchodzą:
1) rektor – Przewodniczący Zespołu
Podejmuje decyzje strategiczne oraz pełni nadzór nad realizacją projektu,
2) kanclerz – Zastępca Przewodniczącego Zespołu
Kieruje pracami zespołu, podejmuje decyzje operacyjne i personalne, zapewnia zasoby ludzkie i zleca zadania do realizacji członkom Zespołu oraz innym pracownikom Uczelni. W uzasadnionych przypadkach, wnioskuje do rektora o podjęcie decyzji strategicznych w zakresie celów projektu i prac Zespołu,
3) kwestor – Zastępca Przewodniczącego Zespołu
Uczestniczy w podejmowaniu decyzji operacyjnych, wykonuje zadania Przewodniczącego Zespołu w przypadku jego nieobecności
4) doradca zewnętrzny − Menadżer Projektu
Odpowiada za przeprowadzenie audytu zgodnie z zawartą umowa cywilnoprawną, w tym: sporządzenie raportów cząstkowych oraz raportu końcowego z realizacji Projektu wraz z rekomendacjami. Opracowuje zakres i harmonogram Projektu, realizuje Projekt, koordynuje prace Zespołu, jest moderatorem spotkań, prowadzi warsztaty strategiczne. Menadżer Projektu może zapraszać do współpracy zewnętrznych ekspertów/konsultantów merytorycznych,
5) audytor wewnętrzny − Koordynator Zespołu
Wspiera organizacyjnie członków Zespołu: organizuje spotkania, koordynuje realizację zadań zleconych przez Przewodniczącego lub Zastępcę Przewodniczącego pracownikom Uczelni, zapewnia sprawną komunikację w Zespole, gromadzi dokumentację projektową,
6) kierownik Działu Spraw Pracowniczych – członek Zespołu
Współpracuje z Zespołem, identyfikuje zewnętrzne i wewnętrzne akty prawne dotyczące polityki personalnej Uczelni, opracowuje raporty, zestawienia oraz udostępnia inne niezbędne dokumenty związane z procesem zatrudnienia i polityką personalną Uczelni, przekazuje informacje i udziela wyjaśnień,
7) kierownik Działu Organizacyjnego – członek Zespołu
Współpracuje z Zespołem, identyfikuje oraz udostępnia zewnętrzne i wewnętrzne akty prawne dotyczące organizacji Uczelni, udostępnia dokumenty związane z pracami Zespołu w obszarze organizacji Uczelni, przekazuje informacje i udziela wyjaśnień,
8) radca prawny
Współpracuje z Zespołem, wspiera Zespół w zakresie porad prawnych, wydaje opinie i udziela wyjaśnień w kwestiach prawnych związanych z funkcjonowaniem Uczelni.
2. Kanclerz może włączyć do prac w Zespole innych pracowników Uczelni.
 
§ 3 
Jednostki organizacyjne Uczelni są zobowiązane do współdziałania z Zespołem.
 
§ 4
Zespół rozpoczyna prace z dniem powołania, planowany termin zakończenia prac: 15 kwietnia 2013 r.
 
§ 5
Po zakończeniu każdego etapu Projektu wyniki prac Zespołu kanclerz przekazuje do rektora, a po zakończeniu Projektu przekazuje raport końcowy z realizacji Projektu wraz z rekomendacjami.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 
 
Rektor
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
 
prof. dr hab. Marek Ziętek

 
Otrzymują:
według rozdzielnika
 
MK