Zarz.: 29/XV R/2013
zm.: 23/XV R/2014
zm.: 23/XV R/2014
ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 29/XV R/2013
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 24 maja 2013 r.
w sprawie ustalenia wzorów druków (wniosków, decyzji, sprawozdania rocznego) o których mowa w Regulaminie studiów III-go stopnia – doktoranckich Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t. j. Dz. U. 2012.572 ze zm.) oraz §40 Regulaminu studiów doktoranckich (uchwała Senatu nr 1137 z dnia 24 kwietnia 2012 r. ze zm.) zarządza się co następuje:
§ 1
W celu wykonania zapisów Regulaminu studiów III-go stopnia - doktoranckich, który wszedł w życie z dniem 1 października 2012 r. na mocy uchwały senatu nr 1137 z dnia 24 kwietnia 2012 r., wprowadza się następujące wzory druków, stanowiące załączniki do niniejszego zarządzenia:
1) Miesięczna karta ewidencji praktyk zawodowych – załącznik nr 1,
2) Sprawozdanie roczne doktoranta z systemem punktowym – załącznik nr 2,
3) Decyzja o skreśleniu z listy doktorantów – załącznik nr 3,
4) Decyzja rektora w sprawie skreślenia z listy doktorantów – załącznik nr 3a,
5) Wniosek o wpis warunkowy – załącznik nr 4,
6) Wniosek o przedłużenie okresu odbywania studiów doktoranckich – załącznik nr 5,
7) Wniosek o zmianę opiekuna naukowego – załącznik nr 6,
8) Wniosek o zmianę jednostki organizacyjnej – załącznik nr 7,
9) Wniosek o oddelegowanie poza Uczelnię – załącznik nr 8,
10) Wniosek o wyrażenie zgody na indywidualną organizację studiów doktoranckich – załącznik nr 9,
11) Zastrzeżenie do oceny kierownika studiów doktoranckich – załącznik nr 10,
12) Zaświadczenie o przebiegu stacjonarnych studiów doktoranckich – załącznik nr 11.
§ 2
Traci moc Zarządzenie Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu nr 56/XV R/2012 z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie ustalenia wzorów druków (wniosków, decyzji, sprawozdania rocznego), o których mowa w Regulaminie studiów III-go stopnia – doktoranckich Akademii Medycznej we Wrocławiu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
zał. 1 - miesięczna karta ewidencji praktyk
zał. 2 - sprawozdanie roczne doktoranta
zał. 3 i 3a - decyzja o skreśleniu z listy
zał. 4 - wniosek o wpis warunkowy
zał. 5 - wniosek o przedłużenie studiów
zał. 6 - wniosek o zmianę opiekuna
zał. 7 - wniosek o zmianę jednostki organizacyjnej
zał. 8 - wniosek o oddelegowanie
zał. 9 - wniosek o indywidualną organizację studiów
zał. 10 - zastrzeżenie do oceny
zał. 11 - zaświadczenie o przebiegu studiów
zał. 1 - miesięczna karta ewidencji praktyk
zał. 2 - sprawozdanie roczne doktoranta
zał. 3 i 3a - decyzja o skreśleniu z listy
zał. 4 - wniosek o wpis warunkowy
zał. 5 - wniosek o przedłużenie studiów
zał. 6 - wniosek o zmianę opiekuna
zał. 7 - wniosek o zmianę jednostki organizacyjnej
zał. 8 - wniosek o oddelegowanie
zał. 9 - wniosek o indywidualną organizację studiów
zał. 10 - zastrzeżenie do oceny
zał. 11 - zaświadczenie o przebiegu studiów
Rektor
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
prof. dr hab. Marek Ziętek
Otrzymują:
według rozdzielnika
MKa