ARCHIWALNE
	Zarządzenie nr 70/XV R/2014
	Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
	z dnia 31 października 2014 r. 
	w sprawie ustalenia wzorów wniosków i decyzji, o których mowa w Regulaminie studiów
	Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (j.t. Dz. U. 2012.572 ze zm.) oraz § 53 ust. 5 Regulaminu studiów (uchwała nr 1403 Senatu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 30 kwietnia 2014 r.) zarządza się, co następuje:
	§ 1
	W celu wykonania zapisów Regulaminu studiów wprowadza się od roku akademickiego 2014/15 następujące wzory druków stanowiące załączniki do niniejszego zarządzenia:
	1) Załącznik nr 1 – Wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Toku Studiów;
	2) Załącznik nr 2 –  Wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Rozkładu Zajęć;
	3) Załącznik nr 3 – Wniosek o wyrażenie zgody na wpis warunkowy;
	4) Załącznik nr 3a – Decyzja dziekana − wyrażenie zgody/niewyrażenie na wpis warunkowy;
	5) Załącznik nr 3b – Decyzja rektora − wyrażenie zgody/niewyrażenie na wpis warunkowy;
	6) Załącznik nr 4 – Wniosek o wyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku;
	7) Załącznik nr 4a − Decyzja dziekana − wyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku;
	8) Załącznik nr 4b – Decyzja dziekana − niewyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku;
	9) Załącznik nr 4c − Decyzja rektora − wyrażenie zgody/niewyrażenie na powtarzanie semestru/roku;
	10) Załącznik nr 5 – Wniosek o udzielenie urlopu;
	11) Załącznik nr 5a – Decyzja dziekana − udzieleni/nie udzielenia urlopu;
	12) Załącznik nr 5b – Decyzja rektora − udzieleni/nie udzielenia urlopu;
	13) Załącznik nr 6 – Wniosek o wyrażenie zgody na realizację części planu studiów w innej uczelni;
	14) Załącznik nr 7 –  Wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie z innej uczelni na studia prowadzone przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu;
	15) Załącznik nr 7a – Decyzja dziekana − wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie;
	16) Załącznik nr 7b – Decyzja rektora − wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie;
	17) Załącznik nr 8 – Wniosek o wyrażenie zgody na zmianę kierunku studiów;
	18) Załącznik nr 8a − Decyzja dziekana − wyrażenie/niewyrażenie zgody na zmianę kierunku studiów;
	19) Załącznik nr 8b − Decyzja rektora − wyrażenie/niewyrażenie zgody na zmianę kierunku studiów;
	20) Załącznik nr 9 – Decyzja dziekana o skreśleniu z listy studentów;
	21) Załącznik nr 9a − Decyzja rektora − skreślenie z listy studentów;
	22) Załącznik nr 10 – Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia z listy studentów;
	23) Załącznik nr 11 – Wniosek wyrażenie zgody na wznowienie studiów;
	24) Załącznik nr 11a − Decyzja dziekana − wyrażenie zgody na wznowienie studiów;
	25) Załącznik nr 11b − Decyzja dziekana − niewyrażenie zgody na wznowienie studiów;
	26) Załącznik nr 11c − Decyzja rektora − wyrażenie zgody/nie wyrażenie na wznowienie studiów.
	§ 2
	Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
załącznik 1
załącznik 2
załącznik 3, 3a, 3b
załącznik 4, 4a, 4b, 4c
załącznik 5, 5a, 5b
załącznik 6
załącznik 7, 7a, 7b
załącznik 8, 8a, 8b
załącznik 9, 9a
załącznik 10
załącznik 11, 11a, 11b, 11c
	Rektor
	Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
	prof. dr hab. Marek Ziętek
Otrzymują:
	według rozdzielnika
	MKa