ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 33/XV R/2014
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 28 maja 2014 r.
w sprawie zmian w powoływaniu komisji rekrutacyjnych, określeniu obowiązków i wynagradzaniu za udział w pracach komisji
Na podstawie art. 66, w związku z art. 169 ust. 10, ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. 2012 poz. 572 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu nr 44/XIV R/2009 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie powoływania komisji rekrutacyjnych, określenia obowiązków i wynagradzania za udział w pracach komisji wprowadza się następujące zmiany:
1) w §3 ust. 2 dodaje się zdanie drugie o następującej treści:
„ W uzasadnionych wypadkach dopuszcza się późniejsze powołanie komisji.”.
2) §5 otrzymuje brzmienie:
„1. W skład Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej wchodzi:
a) Prorektor ds. Dydaktyki jako Przewodniczący,
b) Pełnomocnik Rektora ds. Rekrutacji jako Sekretarz,
c) członkowie – reprezentanci z każdego wydziału, o którym mowa w §4 pkt 1.
2. W pracach Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej z głosem doradczym uczestniczy również radca prawny Uczelni.
3. Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna i Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna dla danego kierunku oraz dla studiów prowadzonych w języku angielskim składa się z maksymalnie 11 osób, w tym: przewodniczącego (obligatoryjnie), wiceprzewodniczącego, sekretarza.”.
§ 2
Słowa „English Division” zastępuje się słowami „studia prowadzone w języku angielskim” w odpowiedniej liczbie i przypadku.
§ 3
Słowa „Akademia” i „Akademia Medyczna” w odpowiedniej liczbie i przypadku zastępuje się słowami „Uniwersytet” i „Uniwersytet Medyczny” w odpowiedniej liczbie i przypadku.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
prof. dr hab. Marek Ziętek
Otrzymują:
według rozdzielnika
MKa