ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 51/XV R/2015
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 16 lipca 2015 r.
w sprawie ustalenia wzorów wniosków i decyzji, o których mowa w „Regulaminie studiów”
Na podstawie art. 66 i art. 160 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. 2012, poz. 572 ze zm.) oraz §55 ust. 5 Regulaminu studiów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu (uchwała nr 1522 Senatu z dnia 29 kwietnia 2015 r.), zarządza się co następuje:
§ 1
W celu wykonania zapisów „Regulaminu studiów” wprowadza się od roku akademickiego 2015/2016 następujące wzory druków stanowiące załączniki do niniejszego zarządzenia:
1) załącznik nr 1 – Wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Toku Studiów;
2) załącznik nr 2 – Wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Rozkładu Zajęć;
3) załącznik nr 3 – Wniosek o wyrażenie zgody na wpis warunkowy;
4) załącznik nr 3a – Decyzja dziekana − wyrażenie zgody/niewyrażenie na wpis warunkowy;
5) załącznik nr 3b – Decyzja rektora − wyrażenie zgody/niewyrażenie na wpis warunkowy;
6) załącznik nr 4 – Wniosek o wyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku;
7) załącznik nr 4a − Decyzja dziekana − wyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku;
8) załącznik nr 4b – Decyzja dziekana − niewyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku;
9) załącznik nr 4c − Decyzja rektora − wyrażenie zgody/niewyrażenie na powtarzanie semestru/roku;
10) załącznik nr 5 – Wniosek o udzielenie urlopu;
11) załącznik nr 5a – Decyzja dziekana − udzieleni/nie udzielenia urlopu;
12) załącznik nr 5b – Decyzja rektora − udzieleni/nie udzielenia urlopu;
13) załącznik nr 6 – Wniosek o wyrażenie zgody na realizację części planu studiów w innej uczelni;
14) załącznik nr 6a – Decyzja dziekana – udzielnie/nieudzielenie zgody na realizację części planu studiów na innej uczelni;
15) załącznik nr 6b – Decyzja rektora - udzielnie/nieudzielenie zgody na realizację części planu studiów na innej uczelni;
16) załącznik nr 7 – Wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie z innej uczelni na studia prowadzone przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu;
17) załącznik nr 7a – Decyzja dziekana − wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie;
18) załącznik nr 7b – Decyzja rektora − wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie;
19) załącznik nr 8 – Wniosek o wyrażenie zgody na zmianę kierunku studiów;
20) załącznik nr 8a − Decyzja dziekana − wyrażenie/niewyrażenie zgody na zmianę kierunku studiów;
21) załącznik nr 8b − Decyzja rektora − wyrażenie/niewyrażenie zgody na zmianę kierunku studiów;
22) załącznik nr 9 – Decyzja dziekana o skreśleniu z listy studentów;
23) załącznik nr 9a − Decyzja rektora o skreśleniu z listy studentów;
24) załącznik nr 10 – Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia z listy studentów;
25) załącznik nr 11 – Wniosek o wyrażenie zgody na wznowienie studiów;
26) załącznik nr 11a − Decyzja dziekana − wyrażenie zgody na wznowienie studiów;
27) załącznik nr 11b − Decyzja dziekana − niewyrażenie zgody na wznowienie studiów;
28) załącznik nr 11c − Decyzja rektora − wyrażenie zgody/nie wyrażenie na wznowienie studiów.
§ 2
Traci moc zarządzenie nr 70/XV R/2014 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 31 października 2014 r. w sprawie ustalenia wzorów wniosków i decyzji, o których mowa w Regulaminie studiów.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z początkiem roku akademickiego 2015/2016.
Rektor
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
prof. dr hab. Marek Ziętek
Otrzymują:
według rozdzielnika
MK