ARCHIWALNE

Zarządzenie nr 62/XV R/2015
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 30 września 2015 r.

 
w sprawie funkcjonowania strony internetowej Uczelni
 
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2015 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. 2012, poz. 572 ze zm.) zarządza się, co następuje:
 

§ 1

1. Wszelkie zmiany dotyczące jednostki organizacyjnej, takie jak: nazwa, siedziba, nazwiska, tytuły, stopnie naukowe pracowników, dane teleadresowe, należy przesyłać do Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni w wersji elektronicznej pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub uaktualnić w terminie 7 dni od zaistnienia tych zmian.
2. Dział Wydawnictw i Promocji Uczelni nie odpowiada za nieaktualne dane, o których mowa w pkt. 1, zamieszczone na stronie.
3. Zmian, o których mowa w pkt. 1, dokonuje Dział Wydawnictw i Promocji Uczelni lub przeszkolona i upoważniona osoba z danej jednostki.
4. Inne zmiany, w szczególności dotyczące aktualności, należy przesyłać do Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni w wersji elektronicznej pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
5. Zmiany, o których mowa w pkt. 4, zamieszcza się na stronie w porozumieniu z redaktorem portalu. Funkcję redaktora portalu pełni Rzecznik prasowy Uczelni lub wyznaczona przez niego osoba.
6. Zmiany, o których mowa w pkt. 4, powinny znaleźć się na stronie nie później niż 48 godzin od momentu przesłania.
 

§ 2

1. Jednostka może mieć tzw. stronę domową, do której link zostanie umieszczony na stronie głównej. Procedurę zakładania strony domowej jednostki reguluje odrębne zarządzenie kanclerza.
2. Za administrowanie stroną domową odpowiada kierownik danej jednostki.
3. Za wprowadzenie logotypu na stronę domową – zgodnie z opracowanym Systemem Identyfikacji Wizualnej – odpowiada kierownik jednostki. 
 

§ 3

Uwagi i sugestie co do strony internetowej Uczelni należy zgłaszać do Działu Wydawnictw i Promocji Uczelni, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
 

§ 4

Traci moc zarządzenie nr 35/XV R/2012 Rektora Akademii Medycznej we Wrocławiu z dnia 31 maja 2012 r. w sprawie utworzenia i wdrożenia nowej strony internetowej Uczelni
 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Rektor
Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
 
prof. dr hab. Marek Ziętek

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Otrzymują:
według rozdzielnika
 
MK