ARCHIWALNE
Zarządzenie nr 131/XV R/2016
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 22 grudnia 2016 r.
w sprawie zmiany zasad i trybu zawierania umów zlecenia i umów o dzieło z osobą fizyczną
załącznik nr 1 - wniosek o zawarcie umowy zlecenia / o dzieło
załącznik nr 2 - harmonogram realizacji umowy zlecenia
załącznik nr 3 - wniosek o zawarcie umowy zlecenia / o dzieło - prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach kursu
załącznik nr 4 - wniosek o zawarcie umowy zlecenia - praktyczna nauka zawodu
załącznik nr 5 - wniosek o zawarcie umowy cywolnoprawnej
załącznik nr 6 - przeniesienie praw autorskich
załącznik nr 7 - umowa zlecenie
załączniki do umowy zlecenia:
zał. 2 - oświadczeine do celów rozliczeń z ZUS
zał. 3 - rachunek + oświadczenie do celów podatkowych
zał. 4 - zaświadczenie o przychodach