Zarz.: 93/XV R/2018
zm.: 138/XV R/2018, 6/XV R/2019, 218/XV R/2019, 36/XV R/2020, 41/XV R/2020, 16/XVI R/2021, 38/XVI R/2021, 67/XVI R/2021, 220/XVI R/2021, 97/XVI R/2022
Zarządzenie nr 93/XV R/2018
Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
z dnia 1 sierpnia 2018 r.
w sprawie wprowadzenia Polityki ochrony danych osobowych Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, Instrukcji zarządzania siecią i systemami informatycznymi w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, Regulaminu monitoringu wizyjnego w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, Procedury fizycznego dostępu do pomieszczeń oraz dokumentów zawierających dane osobowe przechowywanych w wersji papierowej w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz Procedury ochrony danych osobowych w badaniach naukowych prowadzonych w Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
tekst obowiązujący (ujednolicony) do pobrania
Obowiązujące załączniki:
załącznik nr 1 - Polityka ochrony danych osobowych
załącznik nr 1 do "Polityki... " - Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych
załącznik nr 2 do "Polityki... " - Oświadczenie upoważnionego
załącznik nr 3 do "Polityki... " - Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
załącznik nr 4 do "Polityki... " - Wykaz podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu administratora
załącznik nr 4a do "Polityki..." - umowa o współadministrowanie danymi
załącznik nr 4b do "Polityki..." - klauzula nformacyjna - pozyskiwanie danych od osoby, której dane dotyczą (współadministrowanie)
załącznik nr 4c do "Polityki..." - klauzula informacyjna - pozyskiwanie danych w inny sposób (współadministrowanie)
załącznik nr 5 do "Polityki... " - Wzór klauzuli informacyjnej (dla osoby, od której pozyskiwane są jej dane osobowe)
załącznik nr 6 do "Polityki... " - Wzór klauzuli informacyjnej (pozyskiwanie danych w sposób inny niż od osoby, której dotyczą)
załącznik nr 7 do "Polityki... " - Rejestr incydentów
załącznik nr 2 - Instrukcja zarządzania siecią i systemami informatycznymi w UMW
załącznik nr 1 do "Instrukcji..." - Wniosek o nadanie/modyfikację uprawnień do systemów informatycznych (dotyczy pracowników)
załącznik nr 2 do "Instrukcji..." - Wniosek o cofnięcie uprawnień do systemów informatycznych (zmiana miejsca pracy w ramach Uczelni)
załącznik nr 3 do "Instrukcji..." - Wniosek o nadanie/modyfikację uprawnień do systemów informatycznych (dotyczy osób niebędących pracownikami Uczelni)
załącznik nr 4 do "Instrukcji..." - Wniosek o cofnięcie uprawnień do systemów informatycznych
załącznik nr 5 do "Instrukcji..." - Rejestr uprawnień
załącznik nr 6 do "Instrukcji..." - Oświadczenie dla użytkownika sprzętu komputerowego
załącznik nr 7 do "Instrukcji..." - Oświadczenie dla administratora serwera
załącznik nr 8 do "Instrukcji..." - Oświadczenie o zachowaniu poufności
załącznik nr 9 do "Instrukcji..." - Wniosek o udostępnienie miejsca na serwerze
załącznik nr 10 do "Instrukcji..." - wniosek użytkownika sieci - zgoda na pracę z wykorzystaniem urządzeń przenośnych stanowiących własność UMW
załącznik nr 11 do "Instrukcji..." - ewidencja zgód
załącznik nr 12 do "Instrukcji..." - Regulamin korzystania z systemu poczty elektronicznej
załącznik nr 3 - Regulamin monitoringu wizyjnego
załącznik nr 1 do "Regulaminu..." - Wykaz punktów
załącznik nr 2 do "Regulaminu..." - Klauzula informacyjna
załącznik nr 3 do "Regulaminu..." - Wniosek o zabezpieczenie danych z monitoringu
załącznik nr 4 do "Regulaminu..." - Rejestr kopii z monitoringu
załącznik nr 4 - Procedura fizycznego dostępu do pomieszczeń oraz dokumentów w wersji papierowej
załącznik nr 1 do "Procedury..." - Ewidencja kluczy do pomieszczeń
załącznik nr 2 do "Procedury..." - Protokół - korzystanie z kluczy zapasowych
załącznik nr 5 - Procedura ochrony danych osobowych w badaniach naukowych
załącznik nr 1 do "Procedury..." - Klauzula informacyjna wobec uczestnika badań
załącznik nr 2 do "Procedury..." - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
załącznik nr 6 - Oświadczenie dla pracowników o zapoznaniu sie z dokumentami wprowadzonymi niniejszym zarządzeniem